برنامه های تدوینی برای مناطق حاشیه نشین در دو سال آینده اجرا می شود


برنامه های تدوینی برای مناطق حاشیه نشین در دو سال آینده اجرا می شود

خرم آباد- ایرنا - معاون سیاسی و امنیتی استاندار لرستان با تاکید براینکه عزم استانداری ساماندهی مناطق حاشیه نشین شهرهاست، گفت: برنامه های تدوینی برای مناطق حاشیه نشین در یکی تا دو سال آینده اجرا می شود.

به گزارش ایرنا، بهرام ستاری عصر چهارشنبه از منطقه کوی علی آباد خرم آباد با اشاره به اینکه حاشیه های به حاشیه رفته را به شهر برمی گردانیم، گفت: هشت منطقه حاشیه نشین در سطح خرم آباد وجود دارد که در حال حاضر ۶ منطقه حاشیه نشین بازدید میدانی صورت گرفته و دو منطقه دیگر در دستور کار است.
وی اظهار داشت: توجه به مناطق حاشیه نشین باعث می شود که مردم احساس کنند که دولت سیزدهم و دولت انقلابی پای کار است و با کارهای اجرایی در این مناطق می توان این موضوع را تایید کرد.

ستاری با اشاره به اهداف سه گانه برای حل مشکلات مناطق حاشیه نشین افزود: در گام اول بازدید میدانی در دستور کار است، در گام دوم ارائه پیشنهادات و راهکارهای خوب و فضای ایجاد شده که بتوانیم مردم این مناطق را صاحبخانه و به تعهدات ساخت مسکن عمل کنیم و در این گام باید برای ملک های موجود سند صادر شود.

وی افزود: عزم همه ما این است که حاشیه‌های به حاشیه رفته رو به شهرها بازگردانیم.

معاون استاندار لرستان با بیان اینکه در طول ۴۰ سال دوره انقلاب به بعضی از نقاط توجه نشده و حاشیه های به حاشیه رفته را بازیابی خواهد شد، گفت: باید بتوانیم بر اساس آن رسالتی که برعهده دولتمردان است، گام برداریم و ضروری است که از مناطق حاشیه نشین بازدید میدانی صورت گیرد.
وی با تاکید بر اینکه قشر ضعیف جامعه نباید نگرانی امنیتی داشته باشند، گفت: وظیفه دستگاه‌های امنیتی و نهادهای کمک رسان این است که نگرانی امنیتی قشر ضعیف جامعه را برطرف کنند و به طبع آن از لحاظ معیشتی هم کمبودی احساس نشود.
ستاری یادآور شد: فراز و نشیب های دولت های متعدد متاسفانه بدبینی های جبران ناپذیری را در افکار عمومی به وجود آورده که آن چیزی که در افکار عمومی وجود دارد، این است که مردم همه دولت ها را نظام جمهوری اسلامی می نامند و باید طوری برنامه‌ریزی شود که نظام جمهوری اسلامی به عنوان یک نظام مبرا از خطا در افکار عمومی زنده شود.
وی تاکید کرد: همه برنامه های تدوین شده برای مناطق حاشیه نشین در طول یک یا دو سال آینده اجرا خواهد شد تا تحولی فضاهای زندگی مردم مناطق حاشیه نشین ایجاد کند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه لرستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم/ لحظه واژگونی خودروی بن‌گویر با عبور از چراغ قرمز