قرارداد 50 میلیون یورویی مکس ورشتپن با ردبول


شایعات خبر از این دارند که مکس ورشتپن (https://f1iran.com/drivers/max-verstappen/) یک قرارداد 4 الی 5 ساله با ردبول به ارزش 50 میلیون دلار سالیانه تنظیم و تمدید کرده است. یعنی 2.4 میلیون دلار به ازای هر مسابقه که باعث می شود او به یکی از پردرآمدترین ورزشکاران جهان تبدیل شود. اما نکته جالبتر اینجاست که او تنها 24 سال سن دارد و جالبتر از آن هم این...

شایعات خبر از این دارند که مکس ورشتپن یک قرارداد 4 الی 5 ساله با ردبول به ارزش 50 میلیون دلار سالیانه تنظیم و تمدید کرده است. یعنی 2.4 میلیون دلار به ازای هر مسابقه که باعث می شود او به یکی از پردرآمدترین ورزشکاران جهان تبدیل شود.

اما نکته جالبتر اینجاست که او تنها 24 سال سن دارد و جالبتر از آن هم این است که قرارداد 50 میلیون دلار سالیانه حتی شامل حامیان مالی یا تبلیغات نمی شود.

مکس کسب و کار بزرگ و پر رونقی را خارج از پیست نیز دارد

او میلیون ها دلار از انواع و اقسام وسایل مرتبط به باشگاه طرفداری خودش سالیانه به فروش می رساند که حتی در برخی از موارد ارزشی بیشتر از قراردادهای سالیانه وی دارد.

اگر مکس بتواند با همین سطح بالای رانندگی خودش برای بیش از 10 سال آینده ادامه دهد، احتمالا می تواند جز معدود ورزشکارانی در تاریخ باشد که از حد درامدی 1 میلیارد دلار عبور کرده است و دارد به ورزش خودش ادامه می دهد.

تا به الان تنها 6 ورزشکار توانسته اند چنین رکوردی را بزنند و از مرز 1 میلیارد دلار عبور کنند که عبارتند از:

تایگر وودز
فلوید می ودر
کریستینو رونالدو
لیونل مسی
راجر فدرر
لبرون جیمز

این نوشته را به اشتراک بگذارید

روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید


چگونه سوانح هوایی سرنوشت سیاسی کشورها را تغییر داد؟