استاندار مازندران با حضور در بیمارستان در جریان وضعیت سلامتی آرزو حضرتی قرار گرفت


استاندار مازندران با حضور در بیمارستان در جریان وضعیت سلامتی آرزو حضرتی قرار گرفت

ساری - ایرنا - سیدمحمود حسینی‌پور استاندار مازندران شامگاه پنجشنبه با حضور بر بالین آرزو حضرتی در بیمارستان ولیعصر قائمشهر، از نزدیک در جریان وضعیت سلامتی این فوتبالیست ملی پوش قائمشهری قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی استانداری مازندران ، استاندار مازندران را در این عیادت مشاور و دستیار ویژه وی ، فرماندار قائمشهر و مدیرکل درمان تامین اجتماعی مازندران همراهی کردند.

نماینده عالی دولت در مازندران ضمن دریافت گزارش تیم پزشکی در باره اقدامات انجام شده و آخرین وضعیت سلامتی حضرتی ، بر پیگیری های لازم در جهت تداوم درمان این بازیکن ملی پوش تاکید کرد. ‎

استاندار مازندران پیش از این هم در تماسی تلفنی با پدر آرزو حضرتی هم در جریان آخرین وضعیت سلامتی وی قرار گرفته و در تماس هایی جداگانه با مسئولین درمان استان، دستوراتی برای رسیدگی فوری به وضعیت سلامت این فوتبالیست قائمشهری صادر و تاکید کرد که کلیه هزینه های این قهرمان ملی باید رایگان باشد.

مسوولان بیمارستان ولیعصر قائم‌شهر هم پس از دستور استاندار مازندران برای پیگیری جدی و رایگان درمان حضرتی ، به خانواده اش اعلام کرده بودند که نگران هزینه های درمان نباشند و هر اقدام پزشکی لازم را برای بهبودی این فوتبالیست جوان عضو تیم ملی انجام خواهند داد.

طبق اعلام روابط عمومی بیمارستان ولیعصر ، یک تیم ویژه پزشکی کار درمان حضرتی را پیگیری می کند و در آخرین بررسی ها با انجام معاینات و انجام اقدامات پاراکلینیکی خون‌ریزی مغزی را برای وی منتفی اعلام کردند.

آرزو حضرتی از یکشنبه هفته جاری به دنبال برخورد یک دستگاه خودرو با وی در روستای سنگتاب قائمشهر به کما رفت و از آن زمان در بخش آی سی یو بیمارستان ولیعصر قائمشهر بستری است.

طبق اعلام منابع بیمارستانی ، حضرتی بر اثر تصادف که مقصر آن متواری است ، دچار شکستگی بینی و آسیب دیدگی در فک و سر هم شده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مازندران

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


هیچگاه موز و تخم مرغ را باهم نخورید