پیشکسوتان ستارگان ماندگار فوتبال هستند/ آماده حمایت از تیم ملی هستیم


پیشکسوتان ستارگان ماندگار فوتبال هستند/ آماده حمایت از تیم ملی هستیم

مدیرعامل باشگاه فولادمبارکه سپاهان گفت: مسابقات جذاب امروز با حضور تعداد کثیری از مو سفیدان فوتبال اصفهان که از دل این استان بودند، یک دریا خاطره است.

محمدرضا ساکت، امروز(پنجشنبه، ۱۲ اسفندماه) در حاشیه فینال مسابقات لیگ‌برتر پیشکسوتان فوتبال استان اصفهان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: باشگاه‌ها امروز به‌عنوان یکی از رسالت‌های اجتماعی و فرهنگی خود باید در حوزه پیشکسوتان دقت‌نظر، توجه، برنامه‌ریزی و حمایت‌های لازم را داشته باشند و هیئت فوتبال این مسئله را تبدیل به یک رویداد و برنامه مسابقاتی مشخص کند.

وی افزود: مسابقات جذاب امروز با حضور تعداد کثیری از مو سفیدان فوتبال اصفهان که از دل این استان بودند، یک دریا خاطره است. افرادی که بعد از ماه‌ها و سال‌ها یکدیگر را دیدند. این مسابقات زمینه‌ای برای نزدیکی و تحرک این چهره‌های ارزشمند بود. اهمیت و هویت دادن به پیشکسوتان و همچنین احترام به این چهره‌های فرهیخته که هر کدام قهرمانان بزرگ زمانشان بوده‌اند، مهم است.

وی تاکید کرد: واقعیت قضیه این است که در آن زمان رسانه‌ها به این گستردگی وجود نداشت تا افتخارات این بزرگان ثبت شود، تصاویر آنها همانند امروز جایی پخش نشده است. حرکت هیئت فوتبال استان اصفهان باعث شد که نام، یاد و خاطرات این چهره‌ها زنده شود، به ویژه اینکه این مسابقات در ورزشگاه تاریخی تختی برگزار شد و این تداعی زیباتری را برای پیشکسوتان فراهم کرد.

مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی سپاهان اضافه کرد: امیدوارم این حرکت سال‌های آتی هم ادامه یابد، البته تاکید من براین است که تیم‌ها به سمتی بروند که صرفاً پیشکسوتان استان اصفهان را در مجموعه‌ خود داشته باشند، چرا که وضعیت پیشکسوتان فوتبال اصفهان غنی است و نیازی نیست که از استان‌های دیگر پیشکسوتان را به مسابقات استانی بیاوریم. شاید در مسابقات قهرمانی کشور بنا بر ضرورت بازیکنانی از بیرون استان دعوت کنیم، اما در مسابقات پیشکسوتان بهتر است تمامی باشگاه‌ها به قهرمانان تاریخ قبلی اصفهان احترام بگذارند.

ساکت در خصوص آمادگی جسمانی پیشکسوتان و نحوه بازی آنها گفت: خوشبختانه این مسابقه نشان داد درست است پیشکسوتان، از مسابقات قهرمانی بازنشسته شده‌اند، اما تمرین، ممارست و تلاش را رها نکرده‌اند و کاملاً می‌دیدیم که هنوز سبک‌های خاص فوتبال را می‌دانند، پاس‌هایی که به عمق می‌فرستادند و حرکات تیمی نشان می‌داد که نسل گذشته فوتبال اصفهان نسل پرباری بوده و توانمندی‌های زیادی داشته‌اند.

وی در واکنش به عدم حضور تیم ون‌پارس، خاطرنشان کرد: جزئیات این مسئله را نمی‌دانم، اما حتما هیئت فوتبال این موضوع را بررسی خواهد کرد، اما هیچ دلیلی برای عدم حضور آنها نیست، آن هم وقتی که به بیشتر از صد مرد مو سفید، بی‌احترامی کنیم‌

وی با بیان اینکه ما افتخار می‌کنیم که در این برنامه حضور داشتیم، افزود: امکانات و تجهیزات ورزشگاه تختی که هیئت فوتبال استان در اختیارمان قرار داده بود را ترمیم کرده و برای این بازی آماده کردیم که این ویژگی مثبت و خوشایندی برای این رویداد بود.

مدیرعامل باشگاه سپاهان در پاسخ به آخرین وضعیت دستیاران محرم نویدکیا در تیم فوتبال سپاهان گفت: اجازه دهید بعدا پاسخگو باشیم، سبک و روش باشگاه سپاهان این نیست که موارد و فعالیت‌های داخلی‌ خود را قبل از قطعی‌شدن اعلام کند. هر زمان تصمیمات قطعی شد اعلام خواهیم کرد.

ساکت با ابراز تاسف نسبت به از دست رفتن میزبانی لیگ قهرمانان آسیا توسط فدراسیون تاکید کرد: این مسئله جای تاسف دارد، با وجود اینکه یک ماه و نیم قبل، نامه‌نگاری‌های آن انجام شده بود و پیشنهاد میزبانی دو گروه در اصفهان، دو گروه در خوزستان و یک گروه را در تهران یا مشهد و با محوریت فدراسیون داده بودیم که گویا فدراسیون در آن برهه درگیر مسائل خود بود و این فرصت از دست رفت.

مدیرعامل باشگاه سپاهان همچنین در خصوص میزبانی رویدادهای بین‌المللی و بازی‌های تیم ملی گفت: ورزشگاه استاندارد و بسیار مجهز ۷۵ هزار نفری نقش‌جهان آمادگی سرویس‌دهی و میزبانی مسابقات بین‌المللی را دارد. دست در دست هیئت فوتبال استان اصفهان آماده‌ایم تا میزبان مسابقات و رویدادها باشیم. تجارب باشگاه سپاهان و هیئت فوتبال استان در زمینه میزبانی‌های بین‌المللی بسیار زیاد است، در حال حاضر یک ورزشگاه مجهز و کاملی داریم که هرگاه فوتبال ملی نیاز داشت می‌توانیم میزبان باشیم. با سرمربی تیم ملی هم صحبت کرده‌ام و به ایشان و تمامی کادر فنی هم احترام می‌گذارم، برای آنها آرزوی موفقیت می‌کنیم و هر حمایتی برای تیم‌ملی فوتبال کشورمان لازم باشد، انجام می‌دهیم.

انتهای پیام


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


شکست جاسوسی آمریکا و رژیم صهیونیستی در یمن