حضور وزیر میراث فرهنگی در کورس اسبدوانی گنبد


حضور وزیر میراث فرهنگی در کورس اسبدوانی گنبد

گنبدکاووس - ایرنا - وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در حاشیه سفر به گلستان برای همراهی رییس جمهور در سفر استانی به مجموعه سوارکاری گنبدکاووس رفت و هفته هفدهم کورس اسبدوانی این شهرستان را تماشا کرد.

به گزارش ایرنا، عزت الله ضرغامی در پایان برگزاری این کورس با تعدادی از تماشاگران این مسابقات گفت و گو کرد و درددل های آنان را شنید.

تماشاگران در این دیدار صمیمانه از وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی لغو ممنوعیت ورود به مسابقات اسبدانی را خواستار شدند.

این تماشاگران به ضرغامی گفتند: بسیاری از مردم گنبد از طریق برگزاری مسابقات اسبدوانی و پرورش اسب امرار و معاش می کنند و ممنوعیت ورود به این مسابقات معیشت آن ها را تحت تاثیر قرار می دهد.

حضور وزیر میراث فرهنگی در کورس اسبدوانی گنبد

مدیران مجموعه سوارکاری گنبد هم درگفت و گو با ضرغامی خواستار واگذاری کامل یا اجاره بلند مدت این مجموعه به شهرستان شدند.

ضرغامی در بخشی از مسیر سوار موتورسیکلت یکی از تماشاگران شد و در قسمتی از مسیر هم با چابکسواران عکس یادگاری گرفت

ضرغامی قول داد واگذاری مجموعه سوارکاری به گنبدکاووس را به عنوان مطالبه مردم و مدیران پیگیری کند.

به گزارش ایرنا، رییس جمهور با همراه شماری از وزرا امروز جمعه در قالب شانزدهمین سفر استانی دولت به گلستان سفر کرد.

به گفته علی محمد زنگانه استاندار گلستان دیدار با خانواده شهدا و جمعی از برگزیدگان و اقشار مردم، حضور در نشست شورای اداری و بازدید از زیرساخت‌های استان از محورهای برنامه‌های سفر رییس دولت سیزدهم به این استان است.

آیت الله رئیسی در ۱۵ سفر پیشین استانی خود به استان‌های هرمزگان، قم، یزد، لرستان، زنجان، سمنان، اردبیل، فارس، خوزستان، سیستان و بلوچستان، خراسان جنوبی، ایلام، کهگیلویه وبویراحمد، بوشهر و گیلان سفر کرده بود.




معرفی بهترین خودروهای تاریخ کشور آلمان