میراسماعیلی: به رای عادلانه دادگاه CAS امیدواریم


میراسماعیلی: به رای عادلانه دادگاه CAS امیدواریم

رییس فدراسیون جودو ابراز امیدواری کرد، رای دادگاه بین المللی حکمیت ورزش عادلانه و به نفع جودوی ایران باشد.

آرش میراسماعیلی در گفتگو با ایسنا، درباره سفر به عراق و دیدار با مسئولان ورزش این کشور، اظهار کرد: دو دیدار مهم با مسئولان ورزش عراق داشتیم. در اولین دیدار به همراه رییس فدراسیون جودوی عراق و دبیر فدراسیون با رییس کمیته المپیک عراق دیدار و گفتگوی بسیار خوبی در رابطه با امضای تفاهم نامه میان فدراسیون های دو کشور و راه های افزایش همکاری ها داشتم که با استقبال رییس کمیته المپیک عراق و اعلام حمایت وی روبرو شد. وی همچنین از تیم جودوی ایران بخاطر حضور در اردوی مشترک با عراق قدردانی کرد.

رییس فدراسیون جودو، افزود: در همین راستا نیز تیم ملی جودو چند روز پیش برای برگزاری اردوی مشترک با عراق و تونس به عراق سفر کرد و قرار است بعد از عید نوروز نیز تیم عراق برای برگزاری اردوی مشترک به ایران سفر کند. قطعا افزایش همکاری ها و تعاملات به رشد جایگاه جودوی دو کشور کمک خواهد کرد.

وی خاطرنشان کرد: پس از این دیدار با وزیر ورزش عراق که از اسطوره های فوتبال این کشور است، دیدار و گفتگوی بسیار خوبی داشتم. وی از حضور تیم جودوی ایران در عراق اطلاعات بسیار کاملی داشت و قول داد ظرف روزهای آینده نیز از این اردو بازدید کند. در این جلسه درباره تبادلات فنی و ارتقای جودوی دو کشور و همچنین حضور مربیان جودوی ایران در عراق بحث شد. وی نیز از این اقدام اعلام حمایت کامل داشت و خواستار افزایش همکاری ها با توجه به جایگاه جودوی ایران در جهت پیشرفت جودوی عراق شد. در مجموع سفر به عراق و دیدار با مسئولان ورزش این کشور بسیار مثبت بود.

میراسماعیلی در ادامه درباره آخرین وضعیت پرونده شکایت مجدد ایران از فدراسیون جهانی جودو به دادگاه CAS، گفت: قرار بود ۲۵ فوریه (6 اسفند) رای صادر شود اما ایمیلی به دست ما رسید مبنی بر اینکه بدلیل حساسیت بالای پرونده و نیاز به بررسی بیشتر داوران، اعلام رای یک ماه دیگر تمدید شده است. طبیعتا می‌توانیم به این موضوع مثبت نگاه کنیم از این بابت که پرونده حساس است و ما نیز دائما در حال رایزنی هستیم. امیدواریم روند بررسی عادلانه باشد و به رای امیدوار هستیم.

رییس فدراسیون جودو در پایان، گفت: دور قبل خدا را شکر نتیجه مثبتی گرفتیم اینبار هم باید به خدا توکل کنیم و ببینیم چه شرایطی پیش می آید. انتظار داریم که یک رای عادلانه و ان‌شاءالله به نفع جودوی کشورمان صادر شود.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


داروخانه‌ها برای خرید شیرخشک پول ندارند/ 26 همت بدهی بیمه‌ها