یک هزار دانشجوی استان همدان از مناطق عملیاتی جنوب بازدید می‌کنند


یک هزار دانشجوی استان همدان از مناطق عملیاتی جنوب بازدید می‌کنند

همدان- ایرنا- مسئول بسیج دانشجویی سپاه انصار الحسین(ع) استان همدان گفت: به دنبال دریافت مجوز از ستاد کرونا و ابلاغ وزارت علوم و وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی امسال برنامه راهیان نور از سر گرفته شد و یک هزار دانشجوی این استان از مناطق عملیاتی و جنگ زده جنوب کشور بازدید می کنند.

«حمید پورحسینی» روز شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: اعزام دانشجویان به مناطق عملیاتی از نیمه اسفند با شعار «دانشجویان نسل سلیمانی» آغاز شده و دانشجویان در چهار مرحله و در هر مرحله به مدت چهار روز در مناطق عملیاتی جنوب کشور حضور می یابند.

مسئول بسیج دانشجویی سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان ادامه داد: کاروان‌های راهیان نور دانشجویی متشکل از دانشجویان دانشگاه های مختلف استان بوده و از مناطق عملیاتی و یادمان های والفجر ۸، کربلای ۴، شلمچه، طلاییه، هویزه، فکه و فتح المبین بازدید می کنند.

پورحسینی خاطرنشان کرد: با توجه به اپیدمی کرونا به منظور جلوگیری از ابتلای دانشجویان به این ویروس، با وجود استقبال دانشجویان اما میزان اعزام ۳۰ درصد سال های پیش از شیوع کرونا بوده چراکه استفاده از یک سوم ظرفیت اتوبوس و محل اسکان برای این مرحله در نظر گرفته شده است.

وی اظهار داشت: راهیان نور و بازدید از مناطق عملیاتی بزرگترین عملیات فرهنگی کشور محسوب می شود که موجب ارتباط نسل جوان با فضای جبهه و جنگ، انقلاب اسلامی، شهدا و رشادت رزمندگان در جریان هشت سال جنگ تحمیلی می شود.

پورحسینی گفت: داشتن روحیه جهادی در شرایط کنونی راه نجات بخش کشور بوده که این روحیه با ارتباط نسل جوان جامعه با ارزش های نظام و انقلاب با برگزاری برنامه هایی نظیر راهیان نور ایجاد می شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه همدان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


هیچگاه موز و تخم مرغ را باهم نخورید