جزئیات برنامه‌ریزی‌های ایام چراغ برات در مشهد/بازگشایی 4 مسیر دسترسی به بهشت رضا(ع)


جزئیات برنامه‌ریزی‌های ایام چراغ برات در مشهد/بازگشایی 4 مسیر دسترسی به بهشت رضا(ع)

مدیر عامل سازمان فردوس‌های شهرداری مشهد به تشریح برنامه‌ریزی این مجموعه برای گرامیداشت ایام چراغ‌برات در مشهد پرداخت.

حجت الاسلام حسین مهدوی دامغانی در خصوص برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته برای گرامیداشت ایام چراغ برات در مشهد اظهار کرد: امسال ایام نیمه شعبان با روزهای پایانی سال همزمان شده است؛ لذا شهروندان، مجاوران و زائران بارگاه منور رضوی و کسانی که قصد زیارت قبور را دارند، باید به این نکته توجه داشته باشند که حتی‌الامکان از وسایل نقلیه عمومی برای رفتن به آرامستان بهشت رضا(ع) استفاده کنند.

وی افزود: جلسات خوبی با سرهنگ میش‌مست، رییس پلیس راه خراسان رضوی، در همین رابطه برگزار شد که خروجی آن بازگشایی چهار مسیر برای دسترسی به بهشت رضا(ع) شامل مسیر قدیم، آزادراه شهید شوشوتری، بولوار صبا و مفتح شرقی است.

مدیر عامل سازمان فردوس‌های شهرداری مشهد بیان کرد: در آرامستان نیز تمهیداتی پیش‌بینی‌ شده که شامل بسته شدن برخی مسیرها با نیوجرسی و یک‌طرفه شدن مسیرها، جابه‌جایی ایستگاه اتوبوس در سطح آرامستان، نصب تابلوهای راهنما در اطراف، بازگشایی معابر متعدد و محدودیت ورود ماشین‌های سنگین است.

مهدوی دامغانی با اشاره به اینکه ۲ سال است که به واسطه شرایط کرونایی مراسم چراغ‌برات برگزار نشده، خاطرنشان کرد: امسال ابلاغیه‌ای مبنی بر عدم برگزاری مراسم صادر نشده و نیروهای اورژانس، آتش‌نشانی و هلال‌احمر در راستای خدمت‌رسانی به شهروندان در آرامستان مستقر هستند. همچنین نیروهای سد معبر شهرداری نیز در خارج از آرامستان حضور خواهند داشت.

به گزارش روابط عمومی پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری مشهد وی خاطرنشان کرد: وضعیت شهر همچنان در شرایط کرونایی قرار دارد؛ لذا رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی ضروری است. شهروندان نیز نذورات خود را با توجه به این موضوع مدیریت کنند و اجتماعات و مراسم‌ها را در این روزها به حداقل برسانند.

مدیر عامل سازمان فردوس‌های شهرداری مشهد ادامه داد: مردم در راستای جلوگیری از پیک ترافیک حتما از وسایل حمل‌ونقل عمومی استفاده کنند و در صورت امکان تردد خود را به روزهای پایانی موکول نکنند تا به مشکلاتی مثل ترافیک و اتلاف وقت برخورد نکنند.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خراسان رضوی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پروفایل اردیبهشت | 50 عکس نوشته اردیبهشت ماهی + خصوصیات متولدین اردیبهشت