20 نمایش در مناطق کمتر برخوردار استان همدان اجرا می‌شود


20 نمایش در مناطق کمتر برخوردار استان همدان اجرا می‌شود

همدان- ایرنا- مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان از اجرای نمایش در بیش از 20 منطقه کمتر برخوردار استان خبر داد و گفت: این طرح با مشارکت گروه های نمایشی استان اجرا می‌شود.

«احمدرضا احسانی» روز یک‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: فراخوان دعوت به همکاری از گروه‌های نمایشی استان منتشر شده و هنرمندان استان می‌توانند در این طرح مشارکت کنند.

وی با تاکید بر رعایت عدالت در اجرای برنامه‌های فرهنگی و هنری استان، گفت: اجرای نمایش در مناطق کمتر برخوردار استان در راستای تقویت روحیه نشاط و امیدبخشی و با هدف کاهش آسیب‌های اجتماعی برنامه‌ریزی شده است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان با اشاره به بهره‌مندی ۱۰۰ درصدی هنرمندان بومی استان در اجرای این طرح، خاطرنشان کرد: طرح‌های دارای خلاقیت و جذابیت جهت اجرا در مناطق روستایی پذیرفته خواهد شد.

احسانی ضمن دعوت از هنرمندان هنرهای نمایشی استان برای مشارکت در این رویداد هنری افزود: هنرمندان می‌توانند طرح‌های اجرایی خود را تا ۱۸ اسفندماه در قالب PDF به شماره ۰۹۳۷۰۶۹۶۳۹۳ در پیام‌رسان واتساپ ارسال کنند.

درخشش همدانی‌ها در کنگره جهانی «محمد(ص) پیامبر رحمت»

وی همچنین گفت: چند تن از هنرمندان استان همدان به عنوان برگزیدگان کنگره جهانی «محمد(ص) پیامبر رحمت» و جشنواره ملی خوشنویسی رضوی معرفی شدند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان افزود: آیین اختتامیه کنگره جهانی «محمد(ص) پیامبر رحمت» به میزبانی استان فارس برگزار شد و برگزیدگان بخش‌های مختلف تجلیل شدند که همدانی ها نیز سهم خوبی در این رویداد داشتند.

احسانی یادآوری کرد: در این آیین از علی سلطانی خوشنویس همدانی به عنوان یکی از برگزیدگان بخش خط ثلث تجلیل به عمل آمد و در بخش نقاشی‌خط نیز هادی هنردوست موفق به کسب رتبه دوم این جشنواره شد.

به گفته او، در بخش خط نستعلیق مصطفی تاجیان خوشنویس همدانی به عنوان یکی از شایستگان تقدیر این رویداد فرهنگی، هنری مورد تجلیل قرار گرفت.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه همدان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نقشه چین و آمریکا نقش بر آب شد/ هزینه رویارویی ایران و اسرائیل برای پکن و واشنگتن