بسته اخبار کوتاه خراسان رضوی


بسته اخبار کوتاه خراسان رضوی

مشهد- ایرنا- افتتاح مرکز پردازش گرافیکی در موسسه آموزش عالی فردوس مشهد، برپایی نوزدهمین دوره مسابقه بزرگ ادبی به مناسبت روز ملی عطار نیشابوری در نیشابور و مراسم درختکاری در دانشکده پزشکی مشهد از عناوین اخبار کوتاه خراسان رضوی در روز یکشنبه است.

مشهد- رییس موسسه آموزش عالی فردوس از افتتاح مرکز پردازش گرافیکی در این موسسه به منظور استفاده از روشهای نوین آموزشی خبر داد. هاشم جلیلی صفریان روز یکشنبه در مراسم افتتاح این مرکز گفت: موسسه آموزش عالی فردوس دارای رشته‌های هنری مختلف است و از آنجا که نیاز به سخت افزارهای گرافیکی و رسانه‌ای برای هر دانشجو می تواند، هزینه مضاعفی ایجاد کند، با افتتاح مرکز گرافیکی، دانشجویان می توانند از راه دور به این مرکز متصل شده و فعالیت هنری و آموزشی خود را انجام دهند. وی ادامه داد: با توجه به پاندمی کرونا و الزام به آموزش مجازی و غیر حضوری بودن آموزش، مرکز مزبور با هزینه بیش از ۱۲ میلیارد ریال در مدت یک و نیم سال راه‌اندازی شد.

نیشابور- معاون آموزش متوسطه اداره آموزش و پرورش نیشابور گفت: نوزدهمین دوره مسابقه بزرگ ادبی روز ملی عطار نیشابوری با عنوان "تا سیمرغ " ویژه کلیه دانش‌آموزان پایه دهم و یازدهم دوره متوسطه استان خراسان رضوی در نیشابور برگزار می‌شود. مهدی میمری روز یکشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: این برنامه برای نوزدهمین سال پیاپی همزمان با ۲۵ فروردین ماه، سالروز ملی بزرگداشت عطار نیشابوری با همکاری ستاد بزرگداشت روز ملی عطار و با هدف معرفی و آشنایی نسل جوان با شعر، ادب و فرهنگ غنی ایران برگزار می شود.

مشهد- مراسم روز درختکاری با کاشت ۲۰ اصله نهال به نام و یاد سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، شهدای مدافع سلامت و استادان پیشکسوت عرصه سلامت، روز یکشنبه در محوطه فضای سبز مقابل دانشکده پزشکی دانشگاه علوم پزشکی مشهد برگزار شد. رییس این دانشکده در این مراسم گفت: نامگذاری این درختان به نام شهدای سرافراز به منظور پاسداشت رشادت‌ها و خدمات ماندگار از این عزیزان است.دکتر مسعود ملکی افزود: با کاشت هر اصله نهال باید به سهم خودمان به افزایش سرانه فضای سبز و بهبود محیط زیست کمک کنیم .

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خراسان رضوی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تشریح آخرین اقدامات تجسس برای یسنا + عکس دختر گمشده