برگزاری همایش تجلیل از 21 نخبه شاهد و ایثارگر کهگیلویه و بویراحمد


برگزاری همایش تجلیل از 21 نخبه شاهد و ایثارگر  کهگیلویه و بویراحمد

رئیس اداره آموزش، نخبگان و تشکل های شاهد و ایثارگر بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کهگیلویه و بویراحمد از برگزاری همایش تجلیل از نخبگان شاهد و ایثارگر خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، «بهنام صمدی فرد» عصر امروز (16 اسفند ماه) گفت: تشویق و تجلیل از نخبگان موجب ترویج و تقویت نخبه پروری در جامعه بوده و ارج نهادن به نخبگان موجب پرورش استعدادها می شود.

رئیس اداره آموزش، نخبگان و تشکل های شاهد و ایثارگر بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: به منظور ارتقای سطح دانش نخبگان شاهد و ایثارگر این همایش در روز چهارشنبه ۱۸ اسفند ماه سال جاری راس ساعت ۱۰ الی ۱۲ ظهر برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه این همایش در سالن اجتماعات اتاق بازرگانی یاسوج برگزار می شود، ادامه داد: در این همایش از ۲۱ نخبه شاهد و ایثارگر که در سال ۱۴۰۰ دارای آثار و دستاوردهای بودند تجلیل به عمل خواهد آمد.

صمدی فرد گفت: این همایش با حضور آیت الله «سید نصیر حسینی»، نماینده ولی فقیه در استان، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کهگیلویه و بویراحمد و مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران برگزار می‌شود.

پایان پیام/82

روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

معرفی فیلم بی رویا