40 بانوی فرهنگ‌یار ترافیک در کیش فعالیت دارند


40 بانوی فرهنگ‌یار ترافیک در کیش فعالیت دارند

کیش - ایرنا - رییس پلیس راهنمایی و رانندگی جزیره کیش گفت: 40 بانوی فرهنگ‌یار ترافیک یاور ماموران راهور در ارتقای فرهنگی ترافیکی جزیره هستند.

سرهنگ مهدی توانگر دوشنبه شب در آیین اعطای لوح و تقدیر از بانوان فرهنگ یار ترافیک اظهار داشت: طرح بانوان فرهنگ یار ترافیک در این جزیره سال ۱۳۹۹ با حضور ۱۰ نفر از بانوان شاغل در دستگاه ها آغاز شده و هم اکنون تعداد آنان به ۴۰ نفر رسیده است.

وی با بیان اینکه طرح بانوان فرهنگ یار ترافیک در راستای توسعه آموزش های فرهنگی در بین خانواده ها اجرا می شود افزود: آنان در این طرح تحت آموزش قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی، علل تصادفات و راه های پیشگیری از آن قرار می گیرند.

سرهنگ توانگر اضافه کرد: بانوان پس از کسب آموزش های لازم ترافیکی در راستای انجام رسالت اجتماعی خود ابتدا نقش تربیتی و اموزشی خود نسبت به اطرافیان خود در خانه، محل کار و بستگان را ایفا کنند و بعد از ان به عنوان کاربران ترافیکی با آرامش تردد کنند.

رییس اداره امور زنان سازمان منطقه آزاد کیش هم در این آیین گفت: در راستای تحقق مسوولیت های اجتماعی همواره استفاده از ظرفیت بانوان به عنوان نیمی از جمعیت همواره مورد تاکید بوده و این اداره برای رسیدن به این مهم همکاری های مختلفی با نهادها و دستگاه ها دارد.

عالمه خسروی یادآور شد: بر همین اساس طرح بانوان فرهنگ یار ترافیک با همکاری پلیس راهور جزیره به مرحله اجرا در امده تا از ظرفیت این جامعه هدف برای آگاهی بخشی، افزایش ایمنی، ارتقای انضباط رانندگی و تحکیم فرهنگ ترافیک جزیره استفاده شود.

وی افزود: برای ارجای این طرح ابتدا از ظرفیت بانوان شاغل در ادارات زیر مجموعه سازمان منطقه آزاد کیش به صورت داوطلبانه استفاده شد اما اکنون گستردگی این جامعه بیشتر است.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم ازدواج همزمان جوان ایرانی با 2 عروس زیبا ! / 2 دختر چرا قبول کردن !