بهترین گوشی های سامسونگ برای بازی


بی‌دلیل نیست که گوشی‌های هوشمند سامسونگ در زمینه‌های مختلف می‌درخشند....
بی‌دلیل نیست که گوشی‌های هوشمند سامسونگ در زمینه‌های مختلف می‌درخشند. محصولات این برند با به‌کارگیری پردازنده‌های قوی و نمایشگرهای بزرگ برای اجرای انواع مختلف ب...

بی‌دلیل نیست که گوشی‌های هوشمند سامسونگ در زمینه‌های مختلف می‌درخشند. محصولات این برند با به‌کارگیری پردازنده‌های قوی و نمایشگرهای بزرگ برای اجرای انواع مختلف بازی عملکرد بسیار خوبی از خود نشان داده‌اند. بااین‌حال، گیمرها هنگام خرید گوشی دوست دارند که بهترین گوشی ها برای گیمینگ را داشته باشند. اگر به گیمینگ علاقه دارید و از طرفداران برند سامسونگ هستید، ما در این مطلب بهترین مدل های گوشی های سامسونگ برای گیمینگ را معرفی می‌کنیم.

Samsung Galaxy S21 FE 5G

اولین گوشی که در لیست بهترین مدل های گوشی های سامسونگ برای گیمینگ قرار می‌گیرد، Samsung Galaxy S21 FE 5G نام دارد. این گوشی با قیمت حدود 600 دلار، درحالی‌که حاضر در بین محصولات سامسونگ، بهترین گزینه برای اجرای گیم محسوب می‌شود.

در این مدل، برخی از ویژگی‌های مدل مادر آن یعنی S21 وجود دارد، با این تفاوت که قیمت پایین‌تری برای آن در نظر گرفته‌شده است. درنتیجه، اگر می‌خواهید درازای مبلغی نه‌چندان گزاف، یک گوشی گیمینگ ایده‌آل داشته باشید، Samsung Galaxy S21 FE 5G می‌تواند بهترین گزینه باشد.

در این مدل از تراشه مدل Snapdragon 888 5G استفاده‌شده است. اگر اهل گیم باشید، حتماً می‌دانید که این تراشه، Samsung Galaxy S21 FE 5G را به یک گوشی فوق‌العاده برای اجرای گیمینگ تبدیل می‌کند. ناگفته نماند که این گوشی در دو نسخه که دیگری با تراشه اختصاصی سامسونگ اگزینوس 2200 روانه بازار شده است. ترکیب این دو تراشه با 8 گیگابایت رم باعث می‌شود تا هرگونه بازی با بهترین عملکرد در آن اجرا شود.

نمایشگر استفاده‌شده در این مدل 6.4 اینچی و از نوع Dynamic AMOLED 2X است. این صفحه‌نمایش رزولوشن 1080 در 2400 پیکسل و نرخ نوسازی 120 هرتز ارائه می‌دهد. همچنین، قابلیت پشتیبانی از +HDR10 دارد.

این مدل را می‌توانید در دو نوع 128 گیگابایت یا 256 گیگابایت تهیه کنید. پیشنهاد می‌کنیم که در انتخاب میزان حافظه دقت داشته باشید، چراکه امکان افزایش ظرفیت بهواسطه کارت حافظه وجود ندارد. همچنین، ظرفیت باتری این گوشی 4500 میلی‌آمپر است که می‌تواند یک روز کامل را بدون شارژ دوام بیاورد.

 

 سامسونگ a52s

از بهترین مدل های گوشی های سامسونگ میان‌رده مناسب برای گیمینگ، می‌توان به سامسونگ a52s اشاره کرد. این گوشی جزو بهترین‌های سری a سامسونگ محسوب می‌شود که قدرت سخت‌افزاری آن دو برابر بیشتر از مدل‌های A52 و A72 است.

 صفحه‌نمایش شارپ و باتری بزرگ از دیگر ویژگی‌هایی هستند که این گوشی را به یک انتخاب مناسب تبدیل می‌کنند. نمایشگر 6.5 اینچی استفاده‌شده در سامسونگ a52s از نوع سوپر آمولد است و وضوح تصویری 1080 در 2400 ارائه می‌دهد. این نمایشگر با نرخ نوسازی 120 هرتزی، حاشیه‌های ظریف و باریکی دارد که جلوه خاصی در این گوشی ایجاد می‌کنند.

پردازنده استفاده‌شده در این گوشی از نوع Snapdragon 778G 5G است. گرچه این پردازنده نسبت به تراشه‌های به‌کاررفته در مدل‌های پرچمدار کمی ضعیف‌تر به نظر می‌رسد، اما بررسی‌های انجام‌شده نشان داده که قابلیت اجرای بی‌نقص بازی‌های مختلف مانند Call of Duty: Mobile و Asphalt 9 را دارد.

حافظه داخلی این گوشی 128 گیگابایت است اما نگران نباشید چون یک اسلات کارت microSD هم در آن تعبیه‌شده است. درنتیجه، حافظه این دستگاه را می‌توان تا 1 ترابایت افزایش داد. باتری به‌کاررفته در این گوشی ظرفیت 4500 میلی‌آمپر ساعتی دارد و برای استفاده‌های سنگین دوام خوبی ارائه می‌دهد.

s20 fe 5g

s20 fe 5g یکی از بهترین گوشی ها برای گیمینگ در رنج قیمت حدود 500 دلار محسوب می‌شود. در این گوشی، بسیاری از مشخصات اصلی گوشی S20 وجود دارد. برای مثال، در این گوشی از همان پردازنده Qualcomm Snapdragon 865 که در S20 به‌کاررفته، استفاده‌شده است که تراشه تقریباً قدرتمندی شناخته می‌شود.

نمایشگر به‌کاررفته در s20 fe 5g ابعادی 6.5 اینچی دارد و از نوع سوپر آمولد است. این صفحه‌نمایش با نرخ نوسازی 120 هرتز و رزولوشن 1080 در 2400 پیکسل، از +HDR10 پشتیبانی می‌کند. این گوشی در دو ظرفیت داخلی متفاوت شامل 128 یا 256 گیگابایت ارائه می‌شود که قابلیت افزایش میزان حافظه به‌واسطه کارت micro SD هم وجود دارد. همچنین، این گوشی از یک باتری با ظرفیت 4500 میلی‌آمپری پشتیبانی می‌کند.

Galaxy S21 Ultra

Galaxy S21 Ultra با پردازنده قدرتمند اگزینوس 2100 یکی از بهترین گوشی ها برای گیمینگ شناخته می‌شود. نمایشگر استفاده‌شده در این گوشی، از نوع آمولد دینامیک 2 ایکس است که عملکرد فوق‌العاده‌ای در زمینه بصری ارائه می‌دهد. این صفحه‌نمایش با استفاده از فناوری های مختلف گرافیک بازی‌ها و رنگ‌ها را بسیار زنده به نمایش می‌گذارد. نرخ نوسازی این نمایشگر، 120 هرتز و ابعاد آن 6.8 اینچ است.

Galaxy S21 Ultra

Galaxy M62

اگر می‌خواهید توسط یک گوشی اقتصادی گیمینگ لذت بخشی تجربه کنید، Galaxy M62 انتخاب مناسب شما است. ممکن است که این گوشی نسبت به سایر گزینه‌های معرفی‌شده در این لیست، برای اجرای گیمینگ کمی کندتر عمل کند. اما همان‌طور که گفتیم، این گوشی اقتصادی است و نسبت به قیمت مناسب کمتر از 400 دلار خود، عملکرد نسبتاً خوبی ارائه می‌دهد.

باتری به‌کاررفته در این گوشی، 7000 میلی‌آمپر ساعت ظرفیت دارد که این میزان برای یک گوشی گیمینگ بسیار مناسب است. این مدل همراه با یک شارژر 25 واتی عرضه می‌شود که به کمک آن، شارژ گوشی در عرض یک ساعت و 40 دقیقه از صفر به 100 می‌رسد. در بین گوشی‌های مناسب برای گیمینگ، این مدل بزرگ‌ترین و حجیم‌ترین باتری را دارد.

اما باتری مناسب تنها ویژگی مثبت این گوشی نیست. Galaxy M62 دارای یک نمایشگر 6.7 اینچی از نوع سوپر امولد است که رزولوشن بالای 2400 در 1080 ارائه می‌دهد. پردازنده به‌کاررفته در این مدل، Exynos 9825 است که نسبت به تراشه‌های اخیر کوالکام، کمی کندتر عمل می‌کند. این گوشی دارای 128 گیگابایت حافظه است و قابلیت افزایش حافظه تا 512 گیگابایت توسط کارت حافظه هم در آن وجود دارد.

Galaxy A72

گوشی Galaxy A72 بهترین مدل در سری خود است که یک گزینه عالی برای گیمینگ محسوب می‌شود. این گوشی میانرده برای کسانی که به عمر باتری طولانی و همچنین ظاهر مدرن گوشی اهمیت می‌دهند، مناسب است. ظرفیت باتری به‌کاررفته در این گوشی 5000 میلی‌آمپر است که یکی از نقاط قوت آن شناخته می‌شود.

پردازنده این گوشی، از نوع Snapdragon 720G و نسبتاً جدید است. این پردازنده همراه با 6 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی ارائه می‌شود. همچنین، قابلیت افزایش حافظه تا 1 ترابایت توسط microSD هم در آن وجود دارد. توجه داشته باشید که پسوند “G” در اسم پردازنده، به این معناست که این تراشه برای اهداف بازی ساخته‌شده است. درنتیجه، هیچ تأخیری در اجرای گیمینگ توسط این گوشی تجربه نخواهید کرد.

Galaxy A72

Galaxy Note 20 Ultra

گوشی Galaxy Note 20 Ultra به کمک پردازنده Exynos 990 می‌تواند هرگونه بازی سنگین را با رنگ‌های بسیار زنده و جزئیات مناسب اجرا کند. این گوشی پرچمدار می‌تواند حتی سنگین‌ترین بازی‌ها را بدون ایجاد هیچ‌گونه تأخیر به اجرا دربیاورد. این مدل حتی قابلیت پخش بازی‌های استریم Xbox را دارد.

صفحه‌نمایش 6.9 اینچی این گوشی از نوع آمولد دینامیک 2 ایکس است و رزولوشن 3088 در 1440 پیکسلی ارائه می‌دهد. این نمایشگر از نرخ نوسازی 120 هرتز و  +HDR10  پشتیبانی می‌کند. این گوشی در دو حافظه داخلی 512 یا 256 گیگابایت تولیدشده است و از درگاه کارت حافظه پشتیبانی می‌کند.

باتری به‌کاررفته در گلکسی نوت 20 اولترا، ظرفیت 4500 میلی‌آمپری دارد که با استفاده از شارژر 25 واتی، در حدود یک ساعت به 100 درصد شارژ می‌رسد. با استفاده از Galaxy Note 20 Ultra شما می‌توانید از Microsoft Xbox Game Pass برای پخش مستقیم بازی‌های کنسول استفاده کنید.

روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید