قیمت گوشی شیائومی 13 لایت پیش از معرفی رسمی لو رفت؛ میان‌ رده‌ای ارزشمند


قیمت گوشی شیائومی 13 لایت پیش از معرفی رسمی لو رفت؛ میان‌ رده‌ای ارزشمند

انتظار می‌رود شیائومی در رویداد MWC 2023 چند گوشی هوشمند جدید را معرفی و در بازارهای جهانی عرضه کند. یکی از مهم‌ترین این گوشی‌های هوشمند شیائومی 13 لایت است که باید آن را عرضه جهانی از گوشی CIVI 2 این شرکت بدانیم. امروز در گزارشی قیمت این گوشی...

انتظار می‌رود شیائومی در رویداد MWC 2023 چند گوشی هوشمند جدید را معرفی و در بازارهای جهانی عرضه کند. یکی از مهم‌ترین این گوشی‌های هوشمند شیائومی 13 لایت است که باید آن را عرضه جهانی از گوشی CIVI 2 این شرکت بدانیم. امروز در گزارشی قیمت این گوشی هوشمند در هنگام عرضه فاش شد.

شیائومی در نظر دارد در رویداد MWC 2023 که تا چند روز دیگر برگزار می‌شود از نسل جدیدی از گوشی‌های هوشمند خود رونمایی کند. یکی از مهم‌ترین این محصولات سری گوشی‌های شیائومی 13 است که سه گوشی جدید با عناوین شیائومی 13، شیائومی 13 پرو و همچنین شیائومی 13 لایت را در خود جای داده است. با توجه به اینکه گوشی شیائومی 13 لایت ارزان‌ترین محصول شیائومی در این رده است از اهمیت زیادی برای کاربران برخوردار است. اما امروز و پیش از عرضه رسمی، اطلاعاتی از قیمت این گوشی هوشمند در دسترس قرار گرفت.

قیمت گوشی شیائومی 13 لایت پیش از معرفی رسمی لو رفت؛ میان‌ رده‌ای ارزشمند

براساس این گزارش که از سوی Roland Quandt یکی از کاربران شناخته شده دنیای گوشی‌های هوشمند منتشر شده است، نسخه پایه از گوشی شیائومی 13 لایت قرار است با قیمت 499 یورو در قاره اروپا عرضه شود. این نسخه از گوشی شیائومی 13 لایت دارای 128 گیگابایت حافظه داخلی و همچنین هشت گیگابایت حافظه رم است. پیش از این گزارشی منتشر شده بود که نشان می‌داد نسخه مجهز به 256 گیگابایت حافظه داخلی و 12 گیگابایت حافظه رم از این گوشی قرار است با قیمت 549 یورو عرضه شود.

مشخصات گوشی شیائومی 13 لایت

چندی پیش بود که ویدیوی جعبه گشایی گوشی شیائومی 13 لایت در دسترس قرار گرفت. در این ویدیو مشخص شد که گوشی شیائومی 13 لایت یک عرضه دوباره از گوشی شیائومی CIVI 2 است و به احتمال فراوان قرار است به عنوان نسخه جهانی از این گوشی روانه بازار شود. با توجه به این اطلاعات انتظار می‌رود ویژگی‌ها و قابلیت‌های سخت افزاری مشابه‌ای را در آن شاهد باشیم.

بر این اساس انتظار می‌رود گوشی شیائومی 13 لایت دارای یک نمایشگر 6.55 اینچی AMOLED با وضوح Full HD+ یا 2400 در 1080 پیکسلی و نرخ بروزرسانی 120 هرتزی باشد. در بالای نمایشگر این گوشی یک بریدگی قرصی شکل دیده می‌شود که دسترسی به دو سنسور دوربین سلفی را ممکن می‌کند. این دو سنسور دارای وضوح 32 مگاپیکسلی هستند و یکی از آن‌ها به لنز با زاویه دید فوق عریض مجهز شده است.

تراشه اسنپدراگون 7 نسل 1، حداکثر 12 گیگابایت حافظه رم LPDDR4X، حداکثر 256 گیگابایت حافظه ذخیره سازی UFS 2.2، باتری با ظرفیت 4500 میلی آمپر ساعت، فناوری شارژ سریع 67 وات، سنسور شناسایی اثر انگشت یکپارچه با نمایشگر، شیشه محافظ Corning Gorilla Glass 5، سیستم عامل اندروید 12 و رابط کاربری MIUI 13، دیگر ویژگی‌ها و قابلیت‌های این گوشی هوشمند را تشکیل می‌دهند.

همانطور که در تصاویر منتشر شده هم دیده می‌شود گوشی شیائومی 13 لایت دارای دوربین اصلی سه‌گانه است. سنسور اصلی این دوربین دارای وضوح 50 مگاپبکسلی است و از میان محصولات سونی با عنوان IMX766 انتخاب شده است. در کنار این سنسور، یک حسگر مجهز به لنز با زاویه دید فوق عریض Sony IMX376K با وضوح 20 مگاپیکسل و همچنین یک سنسور مجهز به لنز ماکرو با وضوح 2 مگاپیکسل دیده می‌شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه موبایل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


صد سند از آلمان هیتلری: انگیزه های جنگ جهانی دوم