وام ازدواج زوج‌های جوان در سال آینده 150میلیون تومان شد


پایگاه خبری تحلیلی بانک مردم: با تصویب مجلس، وام ازدواج زوج های جوان در سال آینده 150 میلیون تومان شد. به گزارش بانک مردم و به نقل از ایسنا، در جلسه علنی نوبت عصر دوشنبه مجلس و در جریان بررسی بخش هزینه ای لایحه بودجه 1401، جزء (1) بند الحاقی 1 تبصره 16 بودجه تصویب شد. طبق این مصوبه، تسهیلات قرض‌الحسنه ازدواج برای هریک از زوجهایی که تاریخ ازدواج...

کد خبر : 172534 تاریخ انتشار : 17 اسفند 1400

پایگاه خبری تحلیلی بانک مردم: با تصویب مجلس، وام ازدواج زوج های جوان در سال آینده ۱۵۰ میلیون تومان شد.

به گزارش بانک مردم و به نقل از ایسنا، در جلسه علنی نوبت عصر دوشنبه مجلس و در جریان بررسی بخش هزینه ای لایحه بودجه ۱۴۰۱، جزء (۱) بند الحاقی ۱ تبصره ۱۶ بودجه تصویب شد.

طبق این مصوبه، تسهیلات قرض‌الحسنه ازدواج برای هریک از زوجهایی که تاریخ ازدواج آنها بعد از ۱/۱/ ۱۳۹۷ بوده است، یک میلیارد و دویست میلیون (۱٫۲۰۰٫۰۰۰٫۰۰۰) ریال و با دوره بازپرداخت ۱۰ ساله است.

تسهیلات قرض‌الحسنه ازدواج برای زوج‌های زیر بیست و پنج سال و زوجه‌های زیر بیست و سه سال یک میلیارد و پانصد میلیون(۱٫۵۰۰٫۰۰۰٫۰۰۰) ریال می‌باشد.

وام ازدواج زوج‌های جوان در سال آینده 150میلیون تومان شد وام ازدواج زوج‌های جوان در سال آینده 150میلیون تومان شد وام ازدواج زوج‌های جوان در سال آینده 150میلیون تومان شد
109 views



معرفی بهترین خودروهای تاریخ کشور آلمان