2200 نفر ازمردم پلدختر در نهضت ملی مسکن ثبت نام کردند


2200 نفر ازمردم پلدختر در نهضت ملی مسکن ثبت نام کردند

خرم آباد- ایرنا- مدیرکل راه و شهرسازی لرستان گفت: 2 هزار و 200 نفر از مردم شهر پلدختر در نهضت ملی مسکن ثبت نام کردند.

وحید کرم الهی روز سه شنبه در حاشیه بازدید از مسکن مهر شهر پلدختر در گفت وگو با خبرنگار ایرنا در پلدختر اظهار داشت: این افراد همه واجد شرایط هستند که برای به سرانجام رسیدن این امر باید زمین تامین شود.

وی افزود: طرح هشت هکتاری در این زمینه تصویب شده که با بازدیدهایی که از آن صورت گرفت جهت تغییرات و بهینه سازی برای استفاده از زمین، بازنگری های لازم انجام شده و از نظر رفع مشکلات مانند دفع آبهای سطحی مورد بررسی قرار گرفته است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان لرستان به مسکن مهر شهر پلدختر اشاره کرد و گفت: عملیات اجرایی این مجموعه در سال ۱۳۹۹ آغاز شده که متاسفانه آماده سازی فضای بین بلوک ها مناسب نبوده که در این زمینه پیمانکار منتخب در راستای رفع مشکلات مردم در زمینه خاکبرداری، بهسازی معابر و بتن کردن محوطه ها درحال انجام کار است.

وی افزود: نواقص و کاستی های مسکن مهر شهر پلدختر درس عبرتی برای ساخت وسازها در آینده است تا برای جلوگیری از چنین مشکلاتی دقت بیشتری به خرج داده شود و مسایل مهندسی و کارشناسی به طور اساسی و اصولی رعایت شود.

کرم الهی یادآورشد: با توجه به بررسی های انجام شده مقرر شد در سایت مسکن مهر شهر پلدختر فضاهایی به عنوان فضای سبز و تجاری ایجاد شود که مغازه های احداث شده به زودی واگذار شده تا مردم بتوانند مایجتاج روزانه خود را تهیه و تامین کنند.

وی با بیان اینکه برای رفع مشکلات مردم پلدختر از هیچ کاری دریغ نخواهد شد، ادامه داد: این مشکلات مسکن مهر پلدختر به ۲ دسته تقسیم می شوند.

مدیرکل راه و شهرسازی لرستان گفت: عده ای از ساکنان مسکن مهر پلدختر نسبت به ساخت وساز این مجموعه گلایه دارند که مربوط به گذشته است و از دست ما کاری ساخته نیست، اما در زمینه آماده سازی و قسمت مشاعات و استفاده عموم، تامین اعتبار شده و در حال انجام است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه لرستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جملات و متن تبریک روز جهانی خلبان به همسرم و عشقم + عکس نوشته و استوری