تماشا کنید: کالبدشکافی گوشی گلکسی S22 اولترا سامسونگ


تماشا کنید: کالبدشکافی گوشی گلکسی S22 اولترا سامسونگ

پس از انتشار ویدیوی آزمایش مقاومت (https://www.shahrsakhtafzar.com/fa/news/smartphone/38456-samsung-galaxy-s22-ultra-bend-scratch-test-jerryrigeverything) گوشی گلکسی S22 اولترای سامسونگ بالاخره نوبت به ویدیوی کالبدشکافی این گوشی توسط کانال یوتیوب JerryRigEverything رسیده است که در ادامه مشاهده می‌کنید.

پس از انتشار ویدیوی آزمایش مقاومت گوشی گلکسی S22 اولترای سامسونگ بالاخره نوبت به ویدیوی کالبدشکافی این گوشی توسط کانال یوتیوب JerryRigEverything رسیده است که در ادامه مشاهده می‌کنید.

هرچند تاکنون چندین ویدیو از کالبدشکافی گوشی پرچمدار گلکسی اس 22 اولترای سامسونگ منتشر شده است، اما ویدیوی جدید نکاتی را در بر دارد که محتواهای قبلی نداشت و آن هم چگونگی ضد آب بودن قلم هوشمند S-Pen است.

همانطور که مشاهده کردید پس از جداسازی پنل پشتی از فریم گوشی متوجه می‌شویم که بخش مربوط به دوربین به قاب اصلی گوشی متصل است و در صورت شکستن یا خرابی یکی از شیشه‌های محافظ دوربین‌ها، لازم است کل پنل پشتی را تعویض کرد. به گفته‌ی زک نلسون سامسونگ هنوز هم تنها تولیدکننده گوشی است که برای یک‌جا نگه‌داشتن باتری گوشی از چسب زیادی استفاده می‌کند و بر خلاف دیگر گوشی‌سازان روش راحتی برای جداسازی باتری قرار نمی‌دهد.

تماشا کنید: کالبدشکافی گوشی گلکسی S22 اولترا سامسونگ

در همین رابطه بخوانید:

- گوشی Galaxy S22 Ultra معرفی شد؛ گشودن مرزهای فناوری به سبک سامسونگ
- امتیاز دوربین گوشی Galaxy S22 Ultra در بنچمارک DxOMark مشخص شد؛ غیبت در بین 10 گوشی برتر
- نگاه نزدیک شهرسخت‌افزار به پرچمداران سامسونگ گلکسی S22 پلاس و S22 اولترا

در بخش کناری گوشی Galaxy S22 Ultra جایگاه قلم هوشمند S-Pen مشخص است. این بخش بسیار شبیه یک کانال است؛ اطراف آن با لایه پلاستیکی زمختی پوشش یافته و با چسب بسته شده تا راهی برای نفوذ آب به داخلی گوشی وجود نداشته باشد. در بخش بالایی این کانال نیز یک سیم‌پیچ مغناطیسی برای شارژ قلم حضور دارد.

تماشا کنید: کالبدشکافی گوشی گلکسی S22 اولترا سامسونگ

نظر شما در مورد کالبدشکافی گوشی Galaxy S22 Ultra سامسونگ چیست، شما تعمیرپذیری این گوشی را چگونه ارزیابی می‌کنید؟

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انشا در مورد روستا | 4 انشا زیبا درباره روستا برای پایه های مختلف تحصیلی