صدور مجوز تبدیل وضعیت حق‌التدریسی ها برای مشمولین مرحله سوم


صدور مجوز تبدیل وضعیت حق‌التدریسی ها برای مشمولین مرحله سوم

مدیرکل آموزش و پرورش مازندران از صدور مجوز تبدیل وضعیت مشمولین مرحله سوم قانون تعیین تکلیف در مازندران خبر داد و گفت: مجوز تبدیل وضع از حق‌التدریس به استخدام پیمانی برای مشمولین مرحله سوم قانون تعیین تکلیف از وزارت آموزش و پرورش صادر شده است.

علیرضا سعدی پور با اعلام این خبر در جمع خبرنگاران افزود: قانون الحاق یک تبصره به بند ۲ ماده الحاقی قانون تعیین تکلیف استخدامی شامل معلمان حق‌التدریس، نهضت سوادآموزی، و خرید خدمات مربیان پیش‌دبستانی است که از بعد از سال ۱۳۷۹ تا قبل از سال ۱۳۹۱ با آموزش و پرورش همکاری داشته‌اند.

سعدی‌پور با بیان اینکه احکام مشمولین مرحله سوم قانون تعیین تکلیف در مازندران تا هفته آینده صادر می‌شود، تصریح کرد: در استان مازندران در سال ۱۴۰۰ تاکنون ۴۱۴۱ نفر از مشمولین قانون تعیین تکلیف تعیین وضع شده‌اند.

وی افزود: از این تعداد در مرحله نخست ۷۰۰ نفر، در مرحله دوم ۱۵۴۱ نفر و در مرحله سوم ۱۹۰۰ نفر از مشمولین تبدیل وضعیت شده‌اند که کارهای اداری مشمولین مرحله سوم در حال انجام است و احکام آنان تا هفته آینده صادر خواهد شد.

مدیرکل آموزش و پرورش مازندران با اشاره به افراد باقیمانده این قانون در استان، خاطرنشان کرد: باقیمانده مشمولین که دوره آموزشی آنها تمام نشده یا ابلاغ حق‌التدریس فعال ندارند در سال آینده ساماندهی می‌شوند.

وی خطاب به مشمولین تاکید کرد: همکاران محترم از هرگونه مراجعه حضوری به ادارات خودداری کنند چراکه تمامی مراحل کار توسط همکاران امور اداری شهرستان ها و مناطق در حال انجام است.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مازندران

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


کلیپ ترسناک مومو | چالش مومو | مومو ترسناک | فیلم ترسناک | مومو