هزینه بوتاکس صورت سال 1401 چقدر است؟


هزینه بوتاکس صورت سال 1401 چقدر است؟

بوتاکس صورت، روش خوبی است که به کمک آن می‌توانید چین و چروک‌های پوست‌تان را از بین ببرید. این مقاله را بخوانید تا با هزینه بوتاکس صورت سال 1401 آشنا شوید.

ماده‌ی بوتاکس از سمی ساخته شده است که به طور موقت، عضلات را از کار می‌اندازد. این سم توسط نوعی باکتری ایجاد می‌شود که عامل مسمومیت غذایی نیز است. برای آشنایی با بوتاکس و هزینه بوتاکس صورت سال 1401، این مقاله را تا آخر بخوانید.

هزینه بوتاکس صورت سال 1401 چقدر است؟

بیشتر بخوانید: تزریق ژل و بوتاکس، بهترین زمان کی است؟

در این مقاله می‌خوانید:

تزریق بوتاکس به صورت باعث شل شدن عضلات و از بین رفتن چین و چروک‌ها و خط اخم می‌شود.
بوتاکس چیست؟ هزینه بوتاکس صورت سال 1401 مارک‌های بوتاکس صورت بهترین برند بوتاکس عوارض بوتاکس مراقبت‌های بعد از بوتاکس

بوتاکس چیست؟

بیایید قبل از آشنایی با هزینه بوتاکس صورت سال 1401، درباره‌ی خود بوتاکس بیشتر بدانیم. همان‌طور که گفتیم، بوتاکس از نوعی سم ساخته می‌شود که عضلات را به طور موقت فلج می‌کند.
تزریق بوتاکس به صورت باعث شل شدن عضلات و از بین رفتن چین و چروک‌ها و خط اخم می‌شود. با این حال، این نتایج دائمی نیستند و معمولاً فقط 3 یا 4 ماه دوام می‌کنند.

هزینه بوتاکس صورت سال 1401 چقدر است؟

بیشتر بخوانید: تزریق بوتاکس و تاثیر آن در جوانی پوست

هزینه بوتاکس صورت سال 1401

هزینه بوتاکس صورت در سال 1401 نیز مثل سال گذشته، به چند عامل بستگی دارد:

برند یا مارک بوتاکس تعداد واحدهای تزریقی محل نواحی تزریق شده روی صورت متخصص بوتاکس یا کلینیک زیبایی

به همین دلیل، نمی‌توانیم هزینه بوتاکس صورت سال 1401 را به طور دقیق برایتان مشخص کنیم. با این حال، می‌توانیم بگوییم که هزینه بوتاکس زئومین آلمان که در خیلی از کلینیک‌های زیبایی نیز ارائه می‌شود، حدود 2 میلیون و 700هزار تومان است.

هزینه بوتاکس صورت سال 1401 چقدر است؟

بیشتر بخوانید: قیمت انواع بوتاکس، راهنمایی‌هایی برای انتخاب بهتر

مارک‌های بوتاکس صورت

هر چقدر بوتاکس، کیفیت بهتری داشته باشد، قیمتش نیز بالاتر می‌رود.

یکی از عوامل مهم در تعیین هزینه بوتاکس صورت، مارک یا برند آن است. به هر حال مشخص است که هر چقدر بوتاکس، کیفیت بهتری داشته باشد، قیمتش نیز بالاتر می‌رود.
2 تا از مارک‌های معروف بوتاکس عبارتند از:

دیسپورت زئومین

به طور کلی، پزشکان برای دیسپورت هزینه‌ی کمتری دریافت می‌کنند؛ در حالی که هزینه‌ی زئومین کمی بیشتر است. دانستن این اطلاعات برای خرید بوتاکس نیز مفید است.

هزینه بوتاکس صورت سال 1401 چقدر است؟

بیشتر بخوانید: بهترین مارک ژل و بوتاکس را بشناسید

بهترین برند بوتاکس

نتیجه‌ی مقایسه‌ی دیسپورت و زئومین، چه چیزی را نشان می‌دهد؟

سرعت بروز نتایج

هم زئومین و هم دیسپورت بعد از 2 یا 3 هفته، حداکثر تاثیرات خود را به نمایش می‌گذارند.

گفته می‌شود که دیسپورت سریع‌ترین عملکرد را دارد. یعنی گاهی اوقات نتایج آن در عرض یکی دو روز نیز احساس می‌شود. این در حالی است که نتایج زئومین تدریجی است. البته تفاوت زیادی با دیسپورت ندارد و نتایج آن نیز در عرض 1 تا 3 روز، کم کم شروع به ظاهر شدن می‌کند. با این حال به نظر می‌رسد که اثرات آن آرام‌تر ظاهر می‌شوند.
ادامه‌ی مسیر در هر دو مارک، یکسان است. هم زئومین و هم دیسپورت بعد از 2 یا 3 هفته، حداکثر تاثیرات خود را به نمایش می‌گذارند.

بیشتر بخوانید: بهترین دکتر بوتاکس صورت، لب، گونه و دور چشم در تهران

قدرت

از نظر قدرت و عملکرد نیز 1 واحد زئومین معادل 2ونیم تا 3 واحد دیسپورت عمل می‌کند. بنابراین می‌توانیم ادعا کنیم که قدرت زئومین از دیسپورت بیشتر است.

هزینه بوتاکس صورت سال 1401 چقدر است؟

بیشتر بخوانید: کاربردهای تزریق بوتاکس، زیبایی و پزشکی

انتشار

دیسپورت و زئومین می‌توانند 3 تا 6 ماه دوام بیاورند.

ویژگی انتشار نیز در انواع بوتاکس صورت نقش مهمی را ایفا می‌کند. در واقع، این ویژگی عملاً تعیین می‌کند که چند نقطه برای تزریق کردن لازم است. البته باید گفت که بین زئومین و دیسپورت از این نظر، تفاوت قابل توجهی وجود ندارد.

بیشتر بخوانید: جوانسازی با بوتاکس، تمام چروک‌ها رفع می‌شود؟

ماندگاری

متاسفانه هیچ مدرک روشنی وجود ندارد که نشان دهد کدام مارک بوتاکس بیشتر دوام می‌کند. به هر حال، اکثر پزشکان اتفاق نظر دارند که هم دیسپورت و هم زئومین می‌توانند 3 تا 6 ماه دوام بیاورند. در واقع، یک مطالعه‌ی بزرگ با 180 بیمار نشان داد که هر 2 مارک، دوام و ماندگاری مشابهی دارند.

هزینه بوتاکس صورت سال 1401 چقدر است؟

بیشتر بخوانید: بوتاکس مو چیست و هزینه آن چقدر است؟

عوارض بوتاکس

اگر تزریق بوتاکس توسط یک پزشک واجد شرایط انجام شود، خطرات اندکی دارد.

اگر تزریق بوتاکس به‌درستی و توسط یک پزشک واجد شرایط انجام شود، خطرات اندکی دارد و مشکل خاصی ایجاد نمی‌کند. به هر حال، پزشک باید قبل از عمل، تمام خطرات و عوارض احتمالی را به شما گوشزد کند. بعضی از عوارض احتمالی بوتاکس عبارتند از:

سردرد و علائم شبه آنفولانزا در 24 ساعت اول بعد از تزریق کبودی، تورم و قرمزی در مناطقی از پوست که سوزن در آن‌ها فرو رفته است. ناتوانی در حرکت عضلات صورت، در نتیجه‌ی تزریق بیش از حد بوتاکس ضعف و افتادگی موقت صورت در بعضی نواحی مثل پلک‌ها یا ابروها

سایر عوارض بوتاکس واقعاً نادر هستند و تحت شرایط خاصی ایجاد می‌شوند. این عوارض نادر عبارتند از:

تاری دید یا دوبینی در صورت تزریق به نواحی اطراف چشم مشکلات تنفسی در صورت تزریق به گردن

هزینه بوتاکس صورت سال 1401 چقدر است؟

بیشتر بخوانید: بوتاکس در دوران شیردهی، مجاز است؟

مراقبت‌های بعد از بوتاکس

احتمالاً تا این‌جا متوجه شده باشید که نتایج بوتاکس، فوراً یا بلافاصله بعد از تزریق نمایان نمی‌شوند. در واقع 2 یا 3 روز طول می‌کشد تا نتایج، شروع به کار کنند و بعد از آن هم 2 تا 3 هفته طول می‌کشد تا به طور کامل خود را نشان دهند. مراقبت‌هایی که باید در این مدت انجام دهید، عبارتند از:

به مدت 3 روز صورت‌ خود را نمالید یا ماساژ ندهید. به مدت 2 روز از ورزش شدید و آفتاب گرفتن و سونا رفتن خودداری کنید. به توصیه‌های پزشک خود گوش داده و آن‌ها را مو به مو انجام دهید.

هزینه بوتاکس صورت سال 1401 چقدر است؟

بیشتر بخوانید: بوتاکس مو بهتر است یا کراتین مو؟

جمع‌بندی

صورت شما باید قبل از تزریق بوتاکس به‌خوبی تمیز شود. سپس پزشک، بوتاکس را با یک سوزن بسیار ظریف به عضلات صورت شما تزریق می‌کند. تعداد واحدهای تزریقی به وسعت ناحیه‌ی درمان بستگی دارد و کل این فرآیند نیز معمولاً حدود 10 دقیقه طول می‌کشد.
هزینه بوتاکس صورت سال 1401 ممکن است در کلینیک‌های زیبایی مختلف فرق داشته باشد. حتی شهر محل زندگی شما نیز در قیمت بوتاکس صورت تاثیر دارد. با این حال، هزینه بوتاکس زئومین آلمان که در خیلی از کلینیک‌های زیبایی نیز ارائه می‌شود، حدود 2 میلیون و 700هزار تومان است.

برای اطلاعات بیشتر و آشنایی با متخصصین پوست، مو و زیبایی، به کلینیک نی نی بان سر بزنید.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سلامت مادر و نوزاد

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


طلاق روناک یونسی از شوهر دومش ! / خانم بازیگر در کانادا مطلقه شد + عکس شوهران اول و دوم !