روز اول مسابقات بدنسازی کاپ آسیا در کیش به پایان رسید


روز اول مسابقات بدنسازی کاپ آسیا در کیش  به پایان رسید

کیش - ایرنا - روز اول مسابقات بدنسازی کاپ آسیا با برگزاری رقابت‌های رشته فیزیک کلاسیک در جزیره کیش به پایان رسید.

به گزارش روز جمعه ایرنا، مسابقات روز اول کاپ آسیا، رقابت‌ها در ۲ نوبت صبح و عصر روز پنجشنبه در رشته فیزیک کلاسیک در جزیره کیش پیگیری شد و در رده جوانان این مسابقات نوید دهقانی و علیرضا تقی بیگی، رده سنی پیشکسوتان مرتضی کومار و امید جعفری برتر شدند.

در دسته اول این مسابقه مسعود صادقی، علی اکبر زارع و مجید برمسین به ترتیب اول تا سوم شدند و در دسته دوم نیز امید رضایی سلیمانی پور، سعید نورمحمدی و مجتبی بحرینی مقام‌های اول تا سوم را بدست آوردند.

در دسته‌های سوم و چهارم نیز سامان الفتی، عبدالحسین کشوری، حسن کوچکی، روح الامین مشکانی و سیدمحمد احسان میرجانی رتبه‌های برتر را کسب کردند.

در دسته پنجم این مسابقه علی نوروزی و امیر سیاح امیری به عنوان ورزشکاران برتر شناخته شدند و سامان الفتی، قهرمان دسته سوم در پایان مسابقه به عنوان اوورال (قهرمان قهرمانان) فیزیک کلاسیک معرفی شد.

همچنین تیم‌های برتر رده طلایی و نقره‌ای بخش ۲ نفره مسابقات فیتنس چلنج قهرمانی آسیا در این جزیره برگزار شد و در نتیجه مسابقات روز اول میلاد سلطانی و حمید حیدری با رکورد ۴۵۳، کامبیز اوسطی و محمود ذوقی با رکورد ۴۴۸، محمد نبی وخشایار امینی با رکورد ۴۴۷ ، حسین رحیمی و سجاد پروین با رکورد ۴۴۶ و مهدی آزاد و حمید محمدپور (ایران) با رکورد ۴۳۰ همگی از ایران به ترتیب در رتبه های اول تا پنجم ایستادند.

در رده نقره ای نیز میلاد سلطانی و احمد آقایی از ایران با رکورد ۶۰۱، حمید حیدری و امید محمدجانی از ایران با رکورد ۵۸۹، - عمار حمدان و محمود ظهیرا (سوریه) با رکورد ۵۸۸، - عبدالعزیز الزرلی و الدو رایگوزا (سوریه) با رکورد ۵۸۸، میلاد بابکان و محمد تقی نیا (ایران) با رکورد ۵۷۱ و رضا آزاد و امید کلجی (ایران) با رکورد ۵۳۴ به ترتیب در رتبه های اول تا ششم قرار گرفتند.

مسابقه فیتنس چلنج عصر امروز جمعه در بخش انفرادی پیگیری می شود.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس نوشته و متن تولدت مبارک پسرم | عکس پروفایل تبریک تولد پسرم از طرف مادر و پدر