فضای استقرار برای 30شرکت دانش‌بنیان در شهرک‌های صنعتی قزوین ایجاد می‌شود


فضای استقرار برای 30شرکت دانش‌بنیان در شهرک‌های صنعتی قزوین ایجاد می‌شود

قزوین-ایرنا- مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی قزوین گفت: فضای استقرار برای فعالیت 30شرکت دانش‌بنیان سال آینده از طریق احداث و واگذاری سوله‌های کوچک در شهرک‌های صنعتی قزوین ایجاد می‌شود.

رضا صفاری روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اعلام این خبر افزود: برای استقرار شرکت های دانش بنیان زمین و سوله از سوی شرکت شهرک های صنعتی استان قزوین در اختیار این شرکت ها قرار می گیرد تا در قالب صنایع کوچک به فعالیت بپردازند.

وی همچنین اظهار داشت: فعلا با تخصیص زمین در شهرک های صنعتی قزوین، کار ساخت و آماده سازی هشت سوله در این خصوص دنبال و پیگیری می شود و کار آماده سازی و احداث سایر سوله ها نیز در سال آینده انجام خواهد شد.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان قزوین حاطرنشان کرد: گسترش حضور و فعالیت شرکت های دانش بنیان در شهرک های صنعتی می تواند منجر به تولید محصولات صنعتی با فناوری بالا شده و ارزش افزوده بخش صنعت را افزایش دهد.

این مسوول گفت: در راستای حمایت از تقویت و توسعه واحدهای تولیدی دانش بنیان، زمین در شهرک های صنعتی قزوین به سرمایه گذارانی که قصد ایجاد و راه اندازی کارخانجات دانش بنیان را داشته باشند، با تخفیف ویژه واگذار می شود.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان قزوین افزود: در حال حاضر حدود ۶۰ واحد تولیدی دانش بنیان در شهرک ها و نواحی صنعتی استان مشغول به فعالیت هستند که یا به عنوان شرکت دانش بنیان ثبت شده یا در حال ثبت هستند.

استان قزوین دارای یک شهر صنعتی، ۱۳ شهرک و ۶ ناحیه صنعتی است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قزوین

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


طلاق روناک یونسی از شوهر دومش ! / خانم بازیگر در کانادا مطلقه شد + عکس شوهران اول و دوم !