وزیر آموزش و پرورش به ورزشگاه وطنی رفت/ لغو سفر میرکاظمی به مازندران


وزیر آموزش و پرورش به ورزشگاه وطنی رفت/ لغو سفر میرکاظمی به مازندران

آیت الله رئیسی رئیس جمهوری اسلامی ایران به مازندران با ورود به فرودگاه دشت ناز آغاز شد. در این سفر 15 مسئول کابینه وی را همراهی کرده و با حضور در شهرستان‌های مختلف استان، در حال بررسی مسائل و مشکلات موجود هستند.

رئیس جمهوری در بدو ورود و در فرودگاه دشت ناز به این نکته اشاره کرد که با برنامه‌ریزی دقیق می‌توان از ظرفیت‌های این استان برای آبادانی تمام کشور استفاده کرد.

وزیر ورزش و جوانان با حضور بر مزار شهید شاخص کشور در جویبار، وارد این شهر شد.

وزیر جهاد کشاورزی در دیدار با خانواده شهید مدافع حرم بابلسر شهید بریری، به این نکته اشاره کرد که، مازندران قطب کشاورزی ایران است و در حوزه امنیت غذایی کمتر استانی می تواند با این استان رقابت کند.

در حالیکه هوادارن نساجی منتظر حضور وزیر ورزش و جوانان برای بازدید از ورزشگاه نیمه‌کاره شهید وطنی قائمشهر بودند، نماینده ویژه رئیس جمهور و وزیر آموزش و پرورش از این ورزشگاه بازدید به عمل آورد.

رئیس جمهور با حضور در بندر امیر آباد بر ایجاد شرایطی به منظور استقرار صنایع در بزرگترین بندر اقتصادی شمال کشور تاکید کرد.

آیت‌الله رئیسی همچنین برای بررسی آخرین وضعیت مدیریت تالاب بین‌المللی میانکاله همراه با رئیس سازمان حفاظت محیط زیست از این تالاب بازدید کرد. رییس‌جمهور در این سفر قرار است دیداری با نمایندگان تشکل‌های محیط زیستی مازندران نیز داشته باشد.

سیدمحمد حسینی معاون پارلمانی رئیس جمهور نیز صبح امروز در بازدید از شهرستان سوادکوه از وضعیت تملک راه در منطقه بالازیر آب و دیوارحفاظتی امیرده پل سفید ودور برگردان آزاد مهر بازدید کرد.

وزیر آموزش و پرورش به ورزشگاه وطنی رفت/ لغو سفر میرکاظمی به مازندران

وزیر اقتصاد و دارایی نیز با حضور در غرب مازندران، ابتدا وارد کلاردشت شد و از پروژه‌های کربندی کردیچال به مکارود و مجتمع فرهنگی هنری اداره ارشاد کلاردشت بازدید به عمل آورد.

صامت مرتضوی معاون اجرایی رئیس جمهور نیز با حضور در آمل و امامزاده ابراهیم این شهر، با شهدای والامقام تجدید میثاق کرد. همچنین معاون اجرایی رئیس جمهور همزمان در مراسم تشییع دکتر اسماعیل واعظ جوادی برادر علامه جوادی آملی، حضور یافت.

وزیر آموزش و پرورش به ورزشگاه وطنی رفت/ لغو سفر میرکاظمی به مازندران

معاونین اجرایی و ارتباطات رئیس جمهور، آیت الله رئیسی را در سفر به مازندران همراهی می کنند.

به گزارش روابط عمومی استانداری مازندران، براساس برنامه ریزی قبلی مقرر بود، دکتر فاطمی امین، وزیر صمت و دکتر میرکاظمی، معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه به همراه رئیس جمهور به استان مازندران سفر کنند اما با تغییر بوجود آمده، صولت مرتضوی، معاون اجرایی رئیس جمهور جهت بازدید از پروژه ها و دیدار با اقشار مختلف مردم و نخبگان به شهرستان بابل و آمل و حجت‌الاسلام دکتر صالحی، مشاور رئیس جمهور و رئیس مرکز ارتباطات نهاد ریاست جمهوری جهت بازدید از پروژه ها و دیدار با اقشار و نخبگان به استان مازندران سفر می کنند.

ادامه دارد...


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

انهدام باند سرقت از منازل در محمودآباد