آزمون معینه‌های کاروان‌های حج در حوزه های امتحانی برگزار شد


آزمون معینه‌های کاروان‌های حج در حوزه های امتحانی برگزار شد

آزمون اختصاصی بانوان معینه‌های کاروان حج تمتع، به صورت همزمان در10 حوزه امتحانی در سراسر کشور برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی حج، آزمون اختصاصی بانوان معینه‌های کاروان حج تمتع، روز جمعه(20 اسفند ماه) با رعایت دستورالعمل های بهداشتی از سوی بعثه مقام معظم رهبری در10 حوزه امتحانی قم، تهران، آذربایجان شرقی، اصفهان، خراسان رضوی، خوزستان، مازندران، فارس، کرمان و یزد به صورت همزمان برگزار شد.

در این آزمون 418 نفر شرکت کردند و به صد سوال در زمینه های احکام بانوان، مناسک حج، اسرار و معارف حج، عقاید و اماکن پاسخ دادند.
حجت‌الاسلام و المسلمین سیدعبدالفتاح نواب نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت ضمن بازدید از حوزه امتحانی تهران، درجریان اقدامات صورت گرفته برای برگزاری این آزمون در حوزه های ده گانه قرار گرفت و به مسئولان برگزاری در خصوص ادامه مراحل جذب بانوان معینه های کاروان های حج تمتع توصیه هایی ارائه کرد.
برپایه این گزارش، حجت الاسلام والمسلمین رکن الدینی معاون فرهنگی بعثه مقام معظم رهبری نیز از حوزه امتحانی قم بازدید کرد.
بگفته حجت‌الاسلام والمسلمین پروانه مدیر جذب و سازماندهی معاونت امورفرهنگی بعثه مقام‌معظم رهبری، نتایج این آزمون نیمه دوم فروردین ماه 1401 از طریق سامانه آزمون خادمان فرهنگی به نشانی amoozesh.hajj.ir اعلام خواهد شد و پس از اعلان نتایج، قبول شدگان برای مصاحبه علمی دعوت می‌شوند.
وی افزود: خواهران معینه با هدف خدمت گزاری به بانوان زائر و پاسخگویی به نیازهای دینی و معنوی آنان در راستای مناسک حج و توجیه اماکن حرمین شریفین همراه با بانوان زائر در مراسم حج تمتع حضور خواهند داشت.

پایان پیام/47

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قرآن و معارف

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ بفرمایید شام