گشت ویژه بازار شب عید در قم اجرا می‌شود


گشت ویژه بازار شب عید در قم اجرا می‌شود

قم-ایرنا- سرپرست سازمان جهاد کشاورزی قم گفت: گشت ویژه مشترک بازار شب عید در استان قم با هدف حفظ آرامش بازار از 15 اسفندماه جاری آغاز و تا 15 فروردین ماه سال 1401 ادامه خواهد داشت.

محمدرضا حاجی رضا در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، افزود: کالاهای اساسی هدف در این گشت مشترک، شامل گوشت قرمز(دام سبک و سنگین)، مرغ، روغن نباتی، برنج، شکر، تخم مرغ، آجیل و میوه است.

وی ادامه داد: هدف از این گشت های مشترک و اختصاصی حضور موثر در بازار، کنترل و آرامش بازار است و از ابتدای شروع این طرح در استان قم، گشت های مشترک و اختصاصی به صورت مستمر وضعیت عرضه کالاهای مصرفی را رصد و پایش می کنند.

حاجی رضا وضعیت تامین میوه شب عید را مورد توجه قرار داد و گفت: با توجه به پیش بینی حضور زائران و مسافران نوروزی در این استان به خاطر تقارن مناسبت های ملی و مذهبی برای نوروز سال آینده ۵۰۰ تن پرتغال و ۲۵۰ تن سیب تامین و هم اکنون در انبارهای استان ذخیره شده است.

سرپرست سازمان جهاد کشاورزی قم اظهار داشت: با هماهنگی سازمان میادین شهرداری قم ۲۳ غرقه عرضه مستقیم میوه شب عید در سطح استان قم پیش بینی شده و توزیع میوه شب عید از ۲۵ اسفندماه جاری آغاز خواهد شد.

وی با اشاره به وضعیت کالاهای اساسی، ابراز داشت: ذخیره شکر، روغن و برنج در این استان شرایط مطلوب و پایداری دارد و هر جا که در بازار مصرف احساس نیاز بیشتری باشد در اسرع وقت نسبت به کمبودهای احتمالی اقدام خواهد شد./

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قم

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانشگاه شیراز: دانشجویان اخراج‌شده آمریکا و اروپا را بورسیه می‌کنیم