100 میلیارد تومان اعتبار برای انتقال خط آب سدگاوشان تخصیص یافت


100 میلیارد تومان اعتبار برای انتقال خط آب سدگاوشان تخصیص یافت

کرمانشاه - ایرنا - استاندار کرمانشاه از اختصاص 100 میلیارد تومان اعتبار برای انتقال خط آب از سد گاوشان به کرمانشاه خبر داد و گفت: با اجرای این پروژه مشکل آب شرب مرکز استان حل می شود.

به گزارش خبرنگار ایرنا، بهمن امیری مقدم شامگاه یکشنبه در جلسه شورای اداری استان که در سالن شهدای دولت استانداری کرمانشاه برگزار شد، به نزدیکی ایام نوروز اشاره و اظهار داشت: به خاطر شرایطی که کرونا در ۲ سال گذشته ایجاد کرده بود و عموم مردم از سفر خودداری کردند امسال با بهتر شدن وضعیت احتمالا با موج زیادی از سفرهای نوروزی در کرمانشاه مواجه شویم.

وی افزود: در همین راستا هماهنگی های لازم توسط دستگاه های مختلف خصوصا ادارات خدمات رسان انجام و شرایط برای استقبال از مهمانان نوروزی فراهم شود تا برای آن ها خاطره ای خوش به جا بماند.

امیری مقدم تصریح کرد: کار زیباسازی شهرهای مختلف استان باید سرعت بیشتری گرفته و در عین حال اقداماتی مانند جمع آوری زباله ها و نخاله ها در ورودی و داخل شهرها نیز انجام بگیرد تا در زمان ورود مسافران چهره زشتی از کرمانشاه نشان داده نشود.

استاندار کرمانشاه همچنین از ماموران اجرائیات شهرداری ها خواست در روزهای پایانی سال رعایت حال دست فروشان را کرده و پلیس هم همراهی لازم با این افراد را داشته باشند که بیش از این به معیشت آن ها آسیب وارد نشود.

وی یادآور شد: با این حال و از ابتدای سال آینده شهرداری باید نسبت به ایجاد بازار روز در نقاط مختلف کرمانشاه اقدام کند تا دست فروشان در این اماکن حضور یافته و به عرضه اجناس خود بپردازند.

امیری مقدم در ادامه از دستگاه ها و ادارات مختلف استان هم خواست علاوه بر اینکه شیفت های نوروزی خود را فعال و آن را به استانداری اعلام کنند، حتما همه حقوق و پاداش کارکنان خود را تا قبل از پایان سال پرداخت کنند.

مدیر ارشد استان کرمانشاه افزود: موضوع دیگری که در روزهای پایانی سال باید به آن توجه کرد سرازیر کردن اقلام مورد نیاز و مصرف مردم به بازار است تا کمبودی در این زمینه احساس نشود، ضمن اینکه موضوع نظارت بر واحدهای صنفی توسط بازرسان دستگاه های مختلف هم باید با جدیت ادامه داشته باشد.

وی گفت: بازرسان هر زمان تخلفی خصوصا در حوزه نان و یا مسائل بهداشتی احساس کردند باید قاطعانه با افراد متخلف برخورد و اجازه تکرار تخلف را ندهند.

امیری مقدم در خصوص میوه شب عید هم گفت: جهادکشاورزی و دیگر دستگاه های محصول قبل از تزریق میوه به بازار حتما کیفیت آن را کنترل کنند و اگر مرغوب نبود آن را برگشت بزنند چرا که باید میوه درجه یک به دست مردم برسد.

استاندار کرمانشاه در بخش دیگری از سخنانش بر استفاده از مدیران مقیم در شهرستان ها تاکید کرد و گفت: مدیران استانی حق ندارند فردی را در راس اداره ای قرار دهند که ساکن آن شهرستان نباشد و تردد کند.

وی گفت: مردم حق دارند در هر ساعت از شبانه روز به مدیر دستگاه های اجرایی دسترسی داشته باشند که مقیم نبودن مدیر در شهرستان ها خلاف این موضوع است و آن را نمی‌پذیریم.

امیری مقدم در پایان خدمت به مردم را باعث افتخار دانست و گفت: مدیران استانی مطمئن باشند اگر در خدمت به مردم کوتاهی کنند حتما با آن ها برخورد می شود.


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


متن تبریک روز دختر + پیام های خاص برای تبریک روز دختر و جملات ناب