بغض پدر طارمی روی آنتن شبکه سه/ علیرضا طارمی: شرمنده مهدی هستم


بغض پدر طارمی روی آنتن شبکه سه/ علیرضا طارمی: شرمنده مهدی هستم

علیرضا طارمی پدر مهاجم تیم ملی فوتبال ایران در آنتن زنده شبکه 3 بعد از دیدن تصویر مهدی طارمی که در حال بوسیدن دستش بود، بغض کرد.

به گزارش "ورزش سه"، زمانی که سعید اکبری مجری برنامه سلام صبح بخیر از علیرضا طارمی خواست احساس خود را در مورد تصویری که به نمایش گذاشته شد؛ توضیح دهد پدر مهاجم تیم ملی فوتبال ایران گفت: دقیق به خاطر ندارم. به نظرم زمانی بود که مهدی طارمی از مسابقات جام جهانی بر می گشت. مردم زیادی به استقبال مهدی آمدند و او را تا میدان رییسعلی دلواری مشایعت کردند. از مهدی طارمی تقدیر کردند. اینجا بود که علیرضا طارمی بغض کرد و سرش را پایین انداخت.

سعید اکبری خطاب به پدر مهدی طارمی گفت: نیاز به گفتن من نیست. شما خیلی برای مهدی طارمی زحمت کشیدید. او هم از نظر فنی و هم از نظر اخلاقی بهترین است. بچه مودبی است. در بالاترین سطح بازی می کند و با درخشش خود دل مردم را شاد می کند. سعید اکبری از حاضران در استودیو خواست به پاس تلاش های پدر مهدی طارمی برای او برایش دست بزنند.

پدر مهدی طارمی در ادامه گفت: من خیلی شرمنده مهدی هستم! نمی خواستم اینجا زیاد صحبت کنم. خیلی افسوس و حسرت می خورم که این بچه را زودتر راهی اروپا نکردم و...

گفتنی است پدر مهدی طارمی خود از فوتبالیست های قدیمی فوتبال بوشهر به حساب می آید.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دیکته شب | دیکته کلاس اول دبستان