106 تن برنج و شکر تنظیم بازار به شیروان اختصاص یافت


106 تن برنج و شکر تنظیم بازار به شیروان اختصاص یافت

بجنورد-ایرنا- مدیر جهاد کشاورزی شیروان گفت: برای ایام نوروز و ماه مبارک رمضان، 106 تن سهمیه برنج هندی و شکر تنظیم بازار به این شهرستان اختصاص داده شد که توزیع خواهد شد.

حسن ایزانلو روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: از این میزان سهمیه، ۴۲ تن شکر و ۶۴ تن برنج هندی است که توسط سه مباشر انجام خواهد شد و طبق جلسات متعدد برگزار شده و برنامه ریزی های صورت گرفته، نیاز شهرستان تامین خواهد شد و مشکل و کمبودی نخواهیم داشت.

وی خاطرنشان کرد: شکر تنظیم بازار با قیمت هر کیلویی، ۱۵۰ هزار ریال به فروش می می رسد که تاکنون ۱۰ تن جذب شده و پیش از این هم ۱۴ تن جذب و توزیع و برنج هندی تاکنون ۲۰ تن جذب و توزیع شده است.

ایزانلو با اشاره به جذب پنج تن روغن مایع تعاونی در این شهرستان عنوان کرد: روغن نیز بیش از نیاز مصرف در بازار موجود است و محدودیتی برای توزیع و عرضه این کالا نداریم.

وی گفت: توزیع گوشت مرغ منجمد تنظیم بازار از ۱۵ اسفندماه به مدت یکماه در این شهرستان آغاز شده که هر کیلوگرم گوشت مرغ منجمد ۲۰۰ هزار ریال توسط کسبه به دست مصرف کننده می رسد که کارشناسان این اداره بر نحوه توزیع این ماده پروتئینی نظارت خواهند داشت و میزان سهمیه آن در اسفندماه، ۲۶ هزار و ۲۶۵ کیلوگرم است که برای امنیت و نیاز بازار توسط ۲ مباشر جذب و توزیع خواهد می شود.

مدیر جهاد کشاورزی شیروان با تاکید بر اصل نظارت بر روند توزیع افزود: مهم‌ترین اصل پس از تخصیص کالاهای اساسی، نظارت و بازرسی است که این مهم با تصمیم کارگروه تنظیم بازار با همکاری بسیج اصناف، صنعت و معدن و جهاد کشاورزی انجام می‌شود.

شهرستان شیروان با ۱۵۷ هزار نفر جمعیت به عنوان دومین شهر پرجمعیت خراسان شمالی در ۶۰ کیلومتری شرق بجنورد قرار دارد.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


غوغای چهره آدم و حوا با هوش مصنوعی در جهان/ شباهت حوا به تیلور سوئیفت ! + عکس ها