نیروهای آتش نشانی ایلام شب چهارشنبه سوری آماده باش هستند


نیروهای آتش نشانی ایلام شب چهارشنبه سوری آماده باش هستند

ایلام - ایرنا - مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ایلام گفت: تمام تیم های عملیاتی آتش نشانی در شب چهارشنبه سوری برای پیشگیری از هرگونه حادثه احتمالی و یا تسریع در امداد رسانی به حادثه دیدگان آماده باش هستند. 

نصرت اله لطفی روز سه شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: همه ساله‌ بطور معمول با توجه به تلاش سازمان های امدادرسان از جمله سازمان آتش نشانی شهر ایلام یکی از ایمن ترین چهارشنبه سوری ها را با کمترین خسارت در پایان سال پشت سر می گذارد.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه بیشترین قشر آسیب پذیر شب چهارشنبه سوری نوجوانان و کودکان هستند، والدین باید به فرزندان خود توجه ویژه‌ای داشته و بر رفتار فرزندان خود در این ایام نظارت کامل داشته باشند.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ایلام یادآور شد: اقدامات پیشگیرانه و آموزشی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی به شهروندان، نصب بنرهای هشدار دهنده و تولید محتوی در فضای مجازی در مورد حوادث چهارشنبه پایان سال و خطرات و آسیب های جانی و مالی ناشی از عدم رعایت مسائل ایمنی و عواقب آن اهمیت به سزایی در برگزاری چهارشنبه سوری بدون مشکل و حادثه دارد.

لطفی تاکید کرد: همه ایستگاه‌های آتش نشانی برای شب چهارشنبه سوری در حالت آماده‌باش هستند ، البته با توجه به وجود ویروس کرونا که سلامت مردم و نیروهای خدمات‌رسان را تهدید می‌کند، شهروندان به فکر افراد گرفتار به ویروس کرونا باشند و به خاطر هیجانات زودگذر فشار کاری بیمارستان ها و مراکز درمانی را مضاعف نکنند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ایلام

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


چهره واقعی اوس غلام ”نون خ” با استایلی شیک و امروزی رو دیده بودین ؟!