بخشنامه تغییر ساعت کار سامانه چکاوک پست بانک


پایگاه خبری تحلیلی بانک مردم: همزمان با روزهای پایانی اسفند ماه، بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران با صدور بخشنامه‌ای تغییر ساعت کار سامانه چکاوک را به بانک‌های کشور ابلاغ کرد. به گزارش بانک مردم و به نقل از عصر اعتبار، اداره کل معاملات ریالی بانک مرکزی ج.ا.ا با ارسال بخشنامه 00/367961 مورخ  1400٫12٫17 به بانک‌های و موسسات مالی کشور تغییر ساعت کار...

کد خبر : 172760 تاریخ انتشار : 24 اسفند 1400

پایگاه خبری تحلیلی بانک مردم: همزمان با روزهای پایانی اسفند ماه، بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران با صدور بخشنامه‌ای تغییر ساعت کار سامانه چکاوک را به بانک‌های کشور ابلاغ کرد.

به گزارش بانک مردم و به نقل از عصر اعتبار، اداره کل معاملات ریالی بانک مرکزی ج.ا.ا با ارسال بخشنامه ۰۰/۳۶۷۹۶۱ مورخ ۱۴۰۰٫۱۲٫۱۷ به بانک‌های و موسسات مالی کشور تغییر ساعت کار سامانه چکاوک را برای روزهای کاری چهارشنبه ۲۵ تا شنبه ۲۸ اسفندماه ابلاغ کرد و همزمان از بازگشت ساعت کاری این سامانه به روال عادی از روز شنبه ششم فروردین سال ۱۴۰۱ خبر داد.

بر اساس این گزارش، تغییر ساعت کار سامانه چکاوک، طی بخشنامه شماره ۲۵۸/۰۰/ب مورخ ۲۱ اسفندماه معاونت مالی و سرمایه‌گذاری پست بانک ایران به مدیریت شعب استان‌ها و مناطق تهران ابلاغ شد.

28 views



تست شخصیت شناسی/ در این تصویر چه می بینید؟