دفترچه خاطرات طبیعت در کرمان کودکان را فراخواند


دفترچه خاطرات طبیعت در کرمان کودکان را فراخواند

کرمان _ایرنا_ دومین مهرواره دوستان و همیاران طبیعت با موضوعاتی همچون دفترچه خاطرات طبیعت در بخش‌های شعر، داستان، عکاسی، نقاشی و پویانمایی ویژه کودکان و نوجوانان در استان کرمان برگزار می‌شود.

به گزارش روز سه شنبه ایرنا به نقل از روابط عمومی اداره کل منابع طبیعی کرمان، این مهرواره با عنوان «من دوست و همیار طبیعت هستم» با مشارکت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و منابع طبیعی استان همزمان با بهار ۱۴۰۰ برگزار می‌شود و علاقه مندان تا دوم اردیبهشت فرصت ارسال آثار خود را دارند.

این مهرواره برای دومین سال متوالی در بخش‌های شعر و داستان با موضوع «دفترچه خاطرات طبیعت» و عکاسی، نقاشی و پویانمایی با موضوع «یک روز در طبیعت» ویژه کودکان و نوجوانان ۵ تا ۱۸ سال استان کرمان از نیمه اسفندماه جاری فراخوان داده است.

براساس این گزارش علاقه‌مندان به شرکت در این مهرواره ابتدا باید به صورت رایگان از طریق سامانه https://hamyartabiat.frw.ir در طرح ملی همیاران طبیعت ثبت‌نام و کارت عضویت دریافت کنند.

همچنین شرکت‌کنندگان در این مهرواره بعد از عضویت در طرح ملی همیاران طبیعت می‌توانند آثار خود را از طریق سایت www.doostanetabiat.ninilop.com تا ۲ اردیبهشت ۱۴۰۱ بارگذاری کنند.

به سه نفر برگزیده در هر بخش جوایز نقدی اهدا و آثار برگزیده نیز همچون سال گذشته در سایت این رویداد به نمایش گذاشته می شود.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اوسمار فقط با جام می‌ماند/ پرسپولیس-نساجی بدون حضور بانوان/ پیشخوان