فرماندار جدید تایباد معرفی شد


فرماندار جدید تایباد معرفی شد

مشهد- ایرنا- مهدی دونده در مراسمی با حضور سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی به عنوان فرماندار جدید شهرستان مرزی تایباد معرفی شد.

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی روز سه شنبه در مراسم تودیع و معارفه فرمانداران قدیم و جدید شهرستان تایباد گفت: در دولت جدید انتخاب مدیران انقلابی، با بصیرت و مردمی از وظائف اصلی است.

سید هادی طباطبایی افزود: مدت خدمت به زودی می گذرد و آنچه می ماند اثر اعمال ما می باشد، پس به دنبال این باشیم از فرصت های به دست آمده به درستی استفاده کنیم.

وی ادامه داد: چقدر خدمتگذاری به مردم در ما به عنوان یک وظیفه جای خود را باز کرده است، به چه اندازه ای ما خادم مردم هستیم و پشت سمت و جایگاه خود مخفی شده ایم، اگر چنین باشیم، پاکدستی، سلامت نفس، اخلاص عمل برای مردم و جهادی بودن در آن شکل می گیرد.

او اضافه کرد: اطاعت از خدا، رسولش و پیامبران بر ما تکلیف شده و ما مکلفیم در سایه حکومت اسلامی زندگی کنیم و حکومت های دیگر جایی در حکومت اسلامی ندارند.

در ادامه این مراسم فرماندار جدید تایباد گفت: گامی که ما در جامعه برمی داریم باید در راستای اهداف نظام باشد.

مهدی دونده افزود: شهرستانی که ۹۰ کیلومتر مرز مشترک با کشور افغانستان دارد و از ظرفیتهای بومی و محلی بالایی برخوردار است، دارای حساسیت های ویژه ای می باشد و هرگونه که در این منطقه مرزی تلاش کنیم در راستای اهداف و آرمانهای نظام اسلامی گام برداشته ایم.

وی ادامه داد: در این خطه مرزی شیعه و اهل سنت از هم جدا نیستند و باید در کنار هم همچون همیشه برای تحقق منویات مقام معظم رهبری تلاش کنیم.

وی اظهار کرد: تحقق اقتصاد، امنیت و اشتغال از مهمترین برنامه ها و ماموریت ما در این شهرستان می باشد و همچنان بر وحدت و انسجام تاکید داریم.

در پایان این مراسم از خدمات محسن سیاح فرماندار پیشین این شهرستان قدردانی شد.

گفتنی است “مهدی دونده” سوابق و مسئولیت‌هایی از جمله بخشدار شاندیز و معاونت سیاسی اجتماعی فرمانداری سربیشه را در کارنامه کاری خود دارد و بعد از ارتقاء بخش گلبهار به شهرستان، بعنوان اولین سرپرست فرمانداری شهرستان گلبهار معرفی شد.

شهرستان ۱۳۸ هزار نفری تایباد متشکل از ۲ بخش مرکزی و میان ولایت با ۳۸ روستا در فاصله ۲۲۵ کیلومتری جنوب شرقی مشهد قرار دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خراسان رضوی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پخش زنده بسکتبال فینیکس - مینسوتا 10 اردیبهشت 1403