پلیس کیش با 40 گروه به استقبال نوروز رفت


پلیس کیش با 40 گروه به استقبال نوروز رفت

کیش - ایرنا - فرمانده انتظامی ویژه و پایگاه دریابانی جزیره کیش گفت: پلیس این جزیره در قالب طرح بهاره با 40 گروه به استقبال نوروز 1401 رفت.

سرهنگ علی اصغر جمالی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این گروه ها در قالب گشت های محسوس و نامحسوس پلیس های تخصصی انتظامی، دریابانی، راهور و گشت های نامحسوس است که از امروز ۲۵ اسفند امسال تا ۱۵ فروردین ۱۴۰۱ فعالیت خواهند کرد.

وی افزود: این پلیس ها علاوه بر ستاد فرماندهی، کلانتری ها، فرودگاه و پایگاه دریابانی برای سهولت بیشتر مسافران در دریافت خدمات انتظامی در چهار نقطه جزیره نیز پایگاه موقت واقع در اسکله تفریحی، اسکله مرجان، کشتی یونانی و بندرگاه مستقر خواهند شد.

سرهنگ جمالی، پلیس هوشمند، قانون‌مداری و نشاط بهاری را شعار پلیس برای نوروز ۱۴۰۱ اعلام کرد و افزود: هدایت و مشاوره گردشگران برای استفاده از اماکن تفریحی و گردشگری کیش و تقویت گشت‌های راهنمایی و رانندگی از جمله اهداف این فرماندهی است.

وی با بیان اینکه همه افراد جامعه در تامین امنیت نقش دارند، افزود: هیچ سازمانی به تنهایی قادر به تولید و تامین نظم و امنیت نیست بلکه در این راستا همه افراد و دستگاه‌ها سهم و نقش خود را باید به خوبی اجرا کنند.

جمالی یادآور شد: طرح نوروزی پلیس، بزرگترین طرح در طول سال بوده که در این خصوص از حداکثر توان و ظرفیت‌های موجود برای تامین نظم و امنیت استفاده می‌شود و این فرماندهی تعداد گشت ها و فعالیت خود را با توجه به تعداد مسافران ورودی به جزیره افزایش خواهد داد.

وی گفتک این فرماندهی در راستای استفاده از توان نیروهای مردمی برای ساماندهی امور ترافیکی و جلوگیری از ناهنجاری های اجتماعی از همکاری ۵۰ فرهنگیار ترافیک و پلیس های افتخاری نیز استفاده خواهد کرد.

جزیره کیش با ۹۲ کیلومتر مربع مساحت و ۴۲ هزار نفر جمعیت از توابع شهرستان بندر لنگه استان هرمزگان بوده در آب های نیلگون خلیج فارس واقع شده است.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دیکته شب کلاس اول دبستان