بهروزی‌راد: هدفم در سال 1401 افتخارآفرینی در هانگژوست/ ناصری: تلاش می‌کنیم نتیجه قابل قبولی در قهرمانی آسیا کسب کنیم


بهروزی‌راد: هدفم در سال 1401 افتخارآفرینی در هانگژوست/ ناصری: تلاش می‌کنیم نتیجه قابل قبولی در قهرمانی آسیا کسب کنیم

بانوی ملی‌پوش پاراکانوی ایران با ابراز امیدواری به کسب نتیجه درخشان در مسابقات قهرمانی آسیا بیان کرد: با تمرینات بسیار خوبی که زیرنظر کادر فنی داشتیم نتایج درخشان در مسابقات دور از دسترس نیست.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از روابط عمومی فدراسیون قایقرانی، شهلا بهروزی راد اظهار داشت: حضور پدرو سنا انگیزه زیادی در ورزشکاران به وجود آورده و پیشرفت محسوسی در تایم و تکنیک همه شاهد هستیم.

وی ادامه داد: بعد از ریکاوری مسابقات پارالمپیک تمرینات را زیر نظر سرمربی برزیلی ادامه دادم و خدا رو شکر شرایط ایده‌آلی دارم.
پارالمپین قایقرانی در ریو و توکیو بیان کرد: من تمرینات را به صورت مستمر در دریاچه آزادی دنبال کردم و اکنون آمادگی بسیار خوبی دارم و در کنار آن انگیزه بالایی برای کسب نتیجه خوب در مسابقات قهرمانی آسیا همراه من است.
بهروزی‌راد اضافه کرد: برای حضور موفق در مسابقات قهرمانی آسیا که از ۴ فروردین در تایلند برگزار خواهد شد کاملا آماده‌ام و به نظرم همه چیز مهیا است تا بهترین نتیجه را به دست بیاورم.
قهرمان پارالمپیکی کشورمان هدف پیش رویش را بازی‌های پارآسیایی هانگژو عنوان کرد و گفت: هدف اصلی سال ۱۴۰۱ من افتخارآفرینی در هانگژوی چین است و با توجه به شرایط موجود و تمرینات حرفه‌ای با کیفیتی که داریم، کسب مدال و به اهتزاز درآوردن پرچم مقدس ایران عزیز در این رقابت‌ها دور از دسترس نیست.
بهروزی‌راد در پایان گفت: با امید به موفقیت روزافزون تمام ورزشکاران ایران زمین، در مسابقات پیش‌رو قدم بر‌می‌داریم و امید زیادی به تیم قایقرانی در این رقابت‌ها داریم.

همچنین شاهو ناصری اظهار داشت: خیلی وقت است که مسابقاتی نداشتیم. آخرین مسابقه من به بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ پالمبانگ برمی‌گردد اما با تمرینات خوبی که پشت‌سر گذاشتیم به نتیجه خوب در قهرمانی آسیا امیدواریم.

وی ادامه داد: اردوهای خوبی در بندر لنگه و دریاچه آزادی داشتیم و مربی، کادر فنی و ورزشکاران تاکنون عملکرد خوبی داشتند.
ناصری درباره هدف پیش‌رو بیان کرد: برنامه مهم ما در سال ۱۴۰۱ بازی‌های آسیایی هانگژو است و تا آن رقابت‌ها، مسابقات مهمی در پیش خواهیم داشت که باید محک خوبی از عملکرد خودمان و رقبا داشته باشیم و با اطلاعات و آمادگی کامل در بازی‌ها شرکت کنیم.
دارنده مدال نقره بازی‌های آسیایی گوانگجو درباره تمرینات و اردوهایی که پشت‌سر گذاشته بیان کرد: خدا را شکر وضعیت خوبی داریم و تمرینات مطلوبی پشت‌سر گذاشتیم و با آمادگی کامل راهی تایلند می‌شویم.
وی ادامه داد: با علمکردی که در تست‌های انتخابی داشتیم، شرایط خوب است و قهرمانی آسیا موقعیت مناسبی است تا پس از دوره طولانی که در مسابقات حضور نداشتم محک جدی از خودمان بزنیم. پس از آن هم در کاپ‌های جهانی و قهرمانی جهان خودمان را به حریفان نشان دهیم و در فاصله شش ماه تا بازی‌های آسیایی، با قدرت در این رقابت‌ها حضور پیدا کنیم.
ناصری در پایان اظهار امیدواری کرد: همه تلاشمان را می‌کنیم تا نتیجه خوبی در قهرمانی آسیا داشته باشیم و با انگیزه و روحیه خوب ادامه مسیر را طی کنیم.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


زشتی 9 ملکه زیبایی جهان بدون آرایش ! + عکس های قبل و بعد از مسابقه