دانلود فیلم های دینامیت سال 2022 (بهترین های سال جدید) با ویلم فیلم ببین


دانلود فیلم های دینامیت سال 2022 (بهترین های سال جدید) با ویلم فیلم ببین

به گزارش گروه بازرگانی خبرگزاری دانشجو، دانلود فیلم های جدید سال 2022 که به دینامیت اینترنت بدل میشوند. رسانه اینترنتی ویلم با افتخار تقدیم میکنید ، در ادامه این مقاله قصد داریم بهترین فیلم ها و سریال های سال 2022 که منتشر شده یا در آینده منتشر میشود را به شما معرفی نماییم. به گزارش خبرگزاری دانشجو بنا بر ارائه مقاله ای از ویلم قصد...

دانلود فیلم های دینامیت سال 2022 (بهترین های سال جدید) با ویلم فیلم ببین

به گزارش گروه بازرگانی خبرگزاری دانشجو، دانلود فیلم های جدید سال 2022 که به دینامیت "اینترنت" بدل میشوند. رسانه اینترنتی ویلم با افتخار تقدیم میکنید ، در ادامه این مقاله قصد داریم بهترین فیلم ها و سریال های سال 2022 که منتشر شده یا در آینده منتشر میشود را به شما معرفی نماییم.

به گزارش خبرگزاری دانشجو بنا بر ارائه مقاله ای از ویلم قصد داریم 10 مورد ازبهترین فیلم ها و انیمیشن های منتشر شده در رسانه اینترنتی ویلم که میتوانید به صورت رایگان و با "حجم نیم بها" تماشا و دانلود نمایید. دیگه برای تماشای آنلاین ، دانلود فیلم و سریال نیاز نیست شاهده آب شدن حجم اینترنت خود مثل کره باشید فقط کافیه به سایت ویلم "wilm.ir" مراجعه کنید، این رسانه اشتراکی نبوده و نخواهد شد، حجم فیلم های سایت مثل «یک تکه ابر» بی وزن می باشد.

دانلود فیلم های دینامیت سال 2022 (بهترین های سال جدید) با ویلم فیلم ببین

برای دانلود و تماشای آنلاین به سایت ویلم به نشانی wilm.ir مراجعه فرمایید. و یا اینجا کلیک فرمایید.

«مرد عنکبوتی : راهی به خانه نیست» Spider Man: No Way Home این فیلم در ژانر فانتزی و اکشن حول محور زندگی پیتر پارکر با قدرتی شگفت انگیز می باشد، در این فیلم برای اولین بار در تاریخ سینمایی مرد عنکبوتی ، قهرمان دوست داشتنی ما بدون نقاب ظاهر می شود و دیگر نمی تواند زندگی عادی خود را از ریسک بالای قهرمان شدن جدا کند…

« پروژه آدام» The Adam Project داستان این فیلم در ژانر فانتزی و علمی تخیلی درباره یک خلبان در سفر در زمان با خود کوچکتر و پدر مرحومش همکاری می کند تا با گذشته خود کنار بیاید و در عین حال آینده را نجات دهد…

«صاعقه سیاه» Blacklight این فیلم در ژانر اکشن روایتگر یک مامور دولتی به نام تراویس بلاک با گذشته ای تاریک می باشد. داستان از جایی آغاز میشود که وقتی بلاک متوجه طرحی می شود که شهروندان آمریکایی را هدف قرار می دهد، خود را در تیررس رئیس اف بی آی می بیند که زمانی از او محافظت کرده بود.

«قرمز شدن» Turning Red این انیمیشن در ژانر ماجراجویی حول محور زندگی دختر جوانی به نام "می لی" با قابلیتی منحصر به فرد را دنبال میکند. می لی یک قدرت شگفت انگیز دارد ، در زمانی که خیلی هیجان زده میشه، تبدیل به یک پاندای قرمز غول پیکر خواهد شد.

«جاودانگان» Eternals در ژانر فانتزی و اکشن روایتگر داستانی حماسی که هزاران سال را در برمی‌گیرد. داستان از جایی آغاز میشود که گروهی از قهرمانان فناناپذیر که مجبور هستند از سایه‌ها بیرون بیایند و با هم متحد شوند؛ آن هم علیه دِویانت‌ها، قدیمی‌ترین دشمن بشریت و اترنال‌ها ایستادگی میکنند.

«بتمن 2022» The Batman داستانی اکشن از شهر گاتهام را روایت میکند. قهرمان فانتزی این شهر یعنی "بتمن" در دومین سال مبارزه با جرم و جنایت ، یک دشمن مرموز با اهداف ناشناخته را به خود جلب می کند.

«هتل ترانسیلوانیا 4» Hotel Transylvania 4 داستانی پر شور از خانواده لولو خان می باشد. در آخرین مجموعه از انیمیشن های هتل ترانسیلوانیا قرار بر این است که لولو خان هتل را به داماد و دختر خود هدیه دهد اما...

«ونوم: بگذارید کارنیج بیاید» Venom: Let There Be Carnage حول محور زندگی فردی تسخیر شده از موجودی فضایی می باشد. پس از یکسال زندگی در کنار این موجود عجیب، حال رابطه این دو بهم میخورد، حال دشمنی عجیب و ترسناک که قصد دارد نظم جهان را بهم بریزد به وجود می آید...

دانلود فیلم های دینامیت سال 2022 (بهترین های سال جدید) با ویلم فیلم ببین

برای دانلود و تماشای آنلاین فیلم های نام برده میتوانید به سایت ویلم به نشانی wilm.ir مراجعه فرمایید.

«آنچارتد» Uncharted یک فیلم اکشن و ماجراجویانه بر اساس سری بازی‌های ویدیویی مشهوری به نام "آنچارتد" می باشد.

«دکتر استرنج در چند جهانی دیوانگی» Doctor Strange in the Multiverse of Madness حول محور داستانی فانتزی از فردی با قابلیتی خاص به نام "دکتر استرنج" است.

«قطار سریع‌السیر» Bullet Train داستانی اکشن با حضور پنج قاتل در یک قطار سریع‌السیر در حال حرکت با مأموریتی مشترک می باشد.

«سونیک خارپشت ۲» Sonic the Hedgehog 2 لایواکشن محبوب "سونیک" اینبار با داستانی متفاوت اما با حضور بازیگران قسمت قبل، به روی پرده سینما حاضر میشود.

«جانوران شگفت‌انگیز: اسرار دامبلدور» Fantastic Beasts: The Secrets of Dumbledore داستانی فانتزی با پیش درآمدی از سری فیلم های هری پاتر از نظر زمانی وقایعی سال‌ها پیش از ورود هری به هاگوارتز را روایت می‌کند.

«ابر حیوانات لیگ دی‌سی» DC League of Super-Pets حول محور حیوانات خانگی ابر قهرمان ها را روایت میکند.

«جان ویک: بخش ۴» John Wick: Chapter 4 فیلمی اکشن با محوریت، ادامه ای بر سری فیلم های جان ویک می باشد.

تمامی این فیلم های یکی پس از دیگری به صورت رایگان با حجم نیم بها در پلتفرم ویلم قرار خواهند گرفت. برای ورود به سایت کافیه به روی متن رو به رو کلیک کنید. تماشای آنلاین فیلم و سریال

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تصاویر: جشنواره کوچ عشایر مغان