آشنایی دانشجویان با فضای کسب و کار مهم و ضروری است


آشنایی دانشجویان با فضای کسب و کار مهم و ضروری است

استاندار لرستان بهره‌گیری از ظرفیت دانشجویان و برقرار کردن رابطه بین آنها و واحدهای تولیدی در استان را ضروری دانست و گفت: این نیاز استان و جامعه است.

به گزارش ایرنا، فرهاد زیویار شامگاه چهارشنبه در جلسه گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی استان که در اتاق بازرگانی شهرستان خرم آباد برگزار شد، با تبریک اعیاد شعبانیه و میلاد امام عصر عج خاطرنشان کرد: امروز در این جلسه مطالب مهم و تاثیرگذاری مورد بررسی قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه بهره‌گیری از ظرفیت دانشجویان و برقرار کردن رابطه بین آنها و واحدهای تولیدی در استان یکی از موضوعاتی بود که در این جلسه مورد بررسی قرار گرفت و به نظر می‌رسد که این امر ضروری است.

استاندار لرستان گفت: یکی دیگر از کارهایی که در این جلسه مورد بررسی قرار گرفت، بحث وضعیت صادرات استان لرستان بود که الحمدالله وضعیت صادرات استان در بخش‌های مختلف نسبت به سال گذشته شرایط خوبی داشته و باید تداوم داشته باشد.

وی افزود: در جلسه‌ای که با مدیرعامل ایران‌ایر و رئیس سازمان هواپیمایی کشور در تهران برگزار شد، این آمادگی اعلام شد تا در راستای ترمینال کوچک تجاری این استان را مورد حمایت خود قرار دهند.

زیویار تاکید کرد: حضور صادرکنندگان استان لرستان در نمایشگاه‌های خارج از کشور می‌تواند تاثیرگذار باشد که در آینده نزدیک صادرکنندگان به دو کشور عراق و سوریه سفر خواهند کرد.

وی افزود: برگزاری و حضور در نمایشگاه ها خود نقش یک رسانه مهم را دارد و صادرکنندگان می‌توانند از این فرصت به خوبی استفاده کنند.

استاندار لرستان گفت: استان لرستان در خیلی از محصولات می تواند صادر کننده باشد و با ایجاد ترمینال‌های کوچک این امر امکان پذیر است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه لرستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بازیگر نقش شیدا در سریال زخم کاری کیست ؟