ورزش سوارکاری در ملایر توسعه می‌یابد


ورزش سوارکاری در ملایر توسعه می‌یابد

جلسه هم اندیشی هیات سوارکاری، در راستای توسعه ورزش سوارکاری و اجرای برنامه‌ها و همایش‌ها در تعطیلات نوروز با حضور روسای ادارات ورزش و جوانان و میراث فرهنگی برگزار شد.

به گزارش ایسنا؛ رئیس اداره ورزش و جوانان ملایر گفت: احیا، توسعه و گسترش رشته ورزشی سوارکاری، تلاش برای رفع موانع، مسائل و مشکلات و چالش‌های پیش روی این هیات در اجرایی کردن برنامه‌های فرهنگی ورزشی و آموزشی در سطح شهرستان و بخش‌های تابعه در نوروز ۱۴۰۱ و همچنین تلاش برای تاسیس باشگاه‌های سوارکاری در سطح شهرستان و بخش‌های تابع آن از مواردی بود که این هیات با روسای ادارات ورزش و جوانان و میراث فرهنگی مورد بررسی و تبادل نظر قرار دادند.

حمید سپهری نیا با تأکید بر لزوم توسعه ورزش سوارکاری در ملایر، افزود: رئیس و اعضای جدید این هیات با ارائه طرح‌ها، برنامه‌ها و همایش‌های مطلوب خود سعی در شکوفا شدن رشته ورزشی سوارکاری و ایجاد انگیزه برای جذب دیگر سوارکاران دارند.

وی با اشاره به اینکه با وجود داشتن پتانسیل و ظرفیت فوق العاده این شهرستان، برگزاری مسابقات سوارکاری مورد استقبال قرار گرفته است، اظهارکرد: در راه رسیدن به اهداف این رشته ورزشی در سطح شهرستان و بخش های تابع همکاری کامل و مستمری با هیأت مربوطه داریم، همچنین در این مسیر در زمینه اجرایی کردن برنامه های این هیات خواستار همکاری اداره میراث فرهنگی و دیگر دستگاه‌ها هستیم.

در ادامه رئیس اداره میراث فرهنگی ملایر با قدردانی از زحمات و تلاش های روسای هیات‌های ورزشی، همکاری کامل خود را با هیات سوارکاری در راستای اجرایی کردن برنامه های خود در نوروز ۱۴۰۱ اعلام کرد.

ابراهیم جلیلی با اشاره به اینکه ملایر به عنوان شهر جهانی مقصد مسافران و گردشگران فراوانی از اقصی نقاط کشور است، گفت: تلاش برای اجرایی کردن برنامه های نوروزی هیات سوارکاری در سطح شهرستان، رفع عاجل مسائل و مشکلات موجود در هیئت مربوطه، شناسایی و ساماندهی سوارکاران سطح و تلاش برای برگزاری مسابقات و همایش های سوارکاری در دستور کار قرار می گیرد.

گفتنی است؛ در ادامه نشست هیات سوارکاری ملایر در راستای اجرایی کردن برنامه‌های سوارکاری در نوروز ۱۴۰۱ از ارگ باستانی تپه نوشیجان بازدید به عمل آوردند و رئیس و اعضای جدید هیات سوارکاری به پاکسازی و نظافت این بنای تاریخی اقدام کردند.

در حاشیه این بازدید، رئیس اداره میراث فرهنگی توضیحات لازم در خصوص موقعیت جغرافیایی و نحوه برگزاری همایش ها و برنامه ها در این ارگ باستانی و تاریخی ارائه داد و مقرر شد در طول تعطیلات نوروز برنامه‌های اثرگذاری در زمینه جذب گردشگر از سوی این هیات در این ارگ و تپه باستانی اجرا شود.

انتهای پیام


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید


تصاویر | سریع‌ترین 0 تا 100 خودروهای زمین