منتظر واقعی امام زمان(عج) اهل تلاش و خدمت جهادی است


منتظر واقعی امام زمان(عج) اهل تلاش و خدمت جهادی است

بیرجند - ایرنا - استاندار خراسان جنوبی گفت: منتظر واقعی امام زمان (عج) اهل کار و تلاش و خدمت جهادی به مردم است.

به گزارش ایرنا جواد قناعت روز جمعه در مراسم تحویل یک فروند بالگرد اورژانس هوایی به بیمارستان طبس ضمن تبریک ولادت یگانه منجی عالم بشریت، اظهار داشت: یک منتظر واقعی ظهور حضرت مهدی(عج) کشور و مردم را از لحاظ اجتماعی و روحی و روانی باید برای انسان کامل و ذخیره عالم آماده کند.

وی افزود: امیدواریم خداوند به مقام معظم رهبری آنقدر طول عمر عنایت کند تا پرچم این نظام و انقلاب را به دست صاحب اصلی آن یعنی امام زمان (عج) برسانند.

استاندار خراسان جنوبی با اشاره به اینکه شهرستان طبس مردمی ولایت مدار، فرهیخته و انقلابی دارد، گفت: مردم طبس ولایت مداری و انقلابی‌گری خود را در صحنه‌های مختلف دفاع از نظام و ولایت ثابت کردند.

قناعت با بیان اینکه منتظر واقعی ظهور امام زمان(عج) اهل قیام و حرکت است و فریاد می‌زند و سکوت نمی‌کند، عنوان کرد: منتظر ظهور واقعی خود و جامعه را باید برای مهمان ویژه و عزیز آماده می‌کند، منتظر واقعی باید در خدمت مردم باشد و برای مردم کار کند و از کسی که پرچم اهل بیت (ع) در دست او است، پیروی کند.

وی اظهار داشت: امروز سکان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در دستان یک حکیم فرزانه و عالمی دانشمند است، مقام معظم رهبری در این تلاطمی که دنیا گرفتار آن است و هر روز شاهد جنگی و کشتار مردم در یک منطقه از دنیا هستیم، این کشتی (نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران) را به بهترین شکل ممکن، مدیریت و رهبری می‌کند.

استاندار خراسان جنوبی تصریح کرد: امروز همه ما به عنوان منتظران ظهور وظیفه داریم که مقام معظم رهبری را همراهی کنیم، باید برای مردم کار کرد، نه اینکه یک گوشه بشینیم و کار نکنیم و منتظر ظهور باشیم که این تفکر غلط است.

وی ضمن تشکر از همه کسانی که در راه‌اندازی اورژانس هوایی طبس همراهی داشتند، گفت: این بالگرد برای مردم منطقه مایه دلگرمی شد و شاخص‌های روحی و روانی و اجتماعی حضور و استقرار بالگرد در منطقه از شاخص‌های درمانی آن بیشتر باشد.

وی افزود: امید است با یکصدایی که در استان و شهرستان طبس ایجاد خواهد شد بتوانیم با کار تیمی، درخواست‌های مردم را پیگیری و حل کنیم تا شاهد رفاه و امنیت و حل مشکلات اقتصادی مردم باشیم.

قناعت عنوان کرد: حدود ۶۴ روز قبل که به طبس سفر کردیم یکی از خواسته‌های جدی فرماندار و مدیران شهرستان و مردم استقرار همین بالگرد بود که امروز محقق شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خراسان جنوبی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


چهره واقعی اوس غلام ”نون خ” با استایلی شیک و امروزی رو دیده بودین ؟!