بهره‌برداری دومین زمینِ چمن مصنوعی خیرساز نوش‌آباد


بهره‌برداری دومین زمینِ چمن مصنوعی خیرساز نوش‌آباد

سرپرست فرمانداری آران و بیدگل گفت: دومین زمین چمن مصنوعی نوش‌آباد از محل کمک‌های شهروندان نیکوکار این شهر به بهره‌برداری رسید.

علی اکبر رضایی، امروز(جمعه، ۲۷ اسفند) در آیین بهره‌برداری از زمین چمن مصنوعی باشگاه سرباز نوش آباد اظهار کرد: ورزش می‌تواند با ایجاد شور و نشاط به تحقق شهر سالم و توسعه پایدار کمک کند و امیدوارم بتوانیم با توسعه ورزش، گام‌های مهمی در زمینه ایجاد شور و نشاط اجتماعی جامعه برداریم.

وی افزود: یکی از اصول داشتن شهر سالم، تاکید بر مشارکت نهادهای مردمی و تشویق شهروندان به مشارکت در فرآیند برنامه‌ریزی شهری است و باید زیرساخت‌ فضاهای ورزشی و تفریحی را توسعه بدهیم، زیرا جوانان نیازمند محیطی پرنشاط و سازنده هستند تا از آسیب‌های اجتماعی در امان باشند.

به گزارش ایسنا، سرپرست فرمانداری آران و بیدگل، تصریح کرد: نوش‌آباد همیشه تاریخ، مهد مردمانی نیکوکار و ایثارگر بوده و است و با وجود جایگاه ویژه‌ای که در تاریخ و تمدن کشور ایران دارد، اما مردمانی بزرگتر با شرافت و اصیل‌تر دارد.

رضایی تاکید کرد: اگر ایجاد و توسعه فضاهای ورزشی و تفریحی ارزشی بالاتر از مکان‌های عبادی نداشته باشد، ارزشی هم سطح آن دارد و از همه شهروندان نیکوکار دعوت می‌کنم در این مسیر بیش از پیش مشارکت کنند.

وی با تقدیر از بانیان این فضای ورزشی گفت: کار بزرگی است که افرادی حاضر شوند که از سرمایه و حتی زندگی خود برای رفاه دیگران هزینه کنند که در نوش آباد اینگونه رفتار و عمل عجیب نیست، همانطور که در صحنه‌های پیروزی انقلاب و جنگ تحمیلی پیشگام بودند.

عضو هیئت مدیره باشگاه ورزشی سرباز نوش آباد نیز گفت: نوش آباد شهری است که در طول سالیان گذشته از حقوق خود بازمانده و از اعتبارهای دولتی سهمی نبرده است و هرچه هست مشارکت حامیان ورزش است.

احمد اشرفی گفت: زمین چمن مصنوعی سرباز نوش آباد با 15میلیارد ریال اعتبار به مساحت چهار هزار متر مربع به بهره‌برداری رسید، اما هزینه ایجاد روشنایی آن برای استفاده شبانه در روزهای گرم تابستان، تامین کف پوش پیست دوومیدانی و ساخت حفاظ آن برای استفاده بانوان خواسته ما از مسئولان است.

وی افزود: همه شهروندان شاهد هستند که این فضا با همت و تلاش شبانه‌روزی عبدالله میرزایی به ثمر نشسته است، اما باید از خانواده او تشکر کنیم که طی چهار دهه مدیریت باشگاه سرباز، با همه توان خود همراه او بودند و از هیچ تلاشی فروگذار نکردند.

اشرفی تصریح کرد: در طرح‌های خیرساز، اعتبار نیمی از طرح توسط خیران تامین می‌شود، اما هزینه ساخت زمین چمن مصنوعی سرباز نوش آباد، از محل مشارکت شهروندان نیکوکار و ورزشکاران باشگاه پرداخت شده است.

انتهای پیام


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

چالش ساخت و سازهای غیرمجاز در اراضی کشاورزی