پیکاپ دانگ فنگ روییکی 7 معرفی شد، نسخه ارتقاء یافته نیسان ناوارا


پیکاپ دانگ فنگ روییکی 7 معرفی شد، نسخه ارتقاء یافته نیسان ناوارا

سرمایه‌گذاری مشترک ژنگ‌ژو نیسان پیکاپ تراک روییکی 7 را برای بازار چین معرفی کرد. این مدل بر پایه روییکی 6 ساخته شده ‌است و در اصل نسخه ریبج‌شده نیسان ناوارا با یک طراحی منحصر به فرد است. انتظار می‌رود اتحاد ژنگ‌ژو نیسان این

سرمایه‌گذاری مشترک ژنگ‌ژو نیسان پیکاپ تراک روییکی ۷ را برای بازار چین معرفی کرد. این مدل بر پایه روییکی ۶ ساخته شده ‌است و در اصل نسخه ریبج‌شده نیسان ناوارا با یک طراحی منحصر به فرد است. انتظار می‌رود اتحاد ژنگ‌ژو نیسان این خودرو را در نمایشگاه خودرو پکن در ماه آوریل رونمایی و فروش آن را از ماه می آغاز کند.

نمای جلوی روییکی ۷ کاملاً از نیسان ناوارا قابل تشخیص است. این مدل دارای جلوپنجره مشکی با نوار دور نقره‌ای و چراغ‌های جلوی متمایز با چراغ‌های روز LED است. چراغ‌های مه‌شکن کوچک در قسمت پایینی نمای جلو قرار دارند.

نمای کناری روییکی ۷ به ناوارا شباهت دارد و شامل فلاپ‌های دور گلگیر، خطوط طراحی و درهای مشابه است. تصاویر نمای عقبی این خودرو هنوز منتشر نشده است، اما به نظر می‌رسد که چراغ‌های عقب آن مشابه نیسان ناوارا باشند.

پیکاپ دانگ فنگ روییکی 7 معرفی شد، نسخه ارتقاء یافته نیسان ناواراپیکاپ جدید دانگ فنگ

این شرایط در کابین کاملاً تغییر می‌کند. در حالی که فضای داخلی جدیدترین نسخه ناوارا هم قدیمی به نظر می‌رسد، کابین روییکی ۷ بسیار مدرن و مجهز است. یک نمایشگر لمسی شناور در مرکز داشبورد، یک فرمان با کف صاف و یک انتخابگر دنده متمایز قابل مشاهده هستند. طراحی داشبورد به دلیل استفاده از الگوهای هندسی در سراسر آن و تودوزی دو-رنگ کرمی و قهوه‌ای جذابیت بیشتری به کابین داده است. سایر امکانات شامل استارت از راه دور و صندلی قابل تنظیم هشت‌طرفه برای راننده هستند.

خریداران چینی می‌توانند روییکی ۷ را با موتورهای بنزینی و دیزلی خریداری کنند، که دومی یک موتور ۲.۳ لیتری توربوشارژ با توان ۱۶۶ اسب بخار و گشتاور ۴۲۰ نیوتن متر است. پیکربندی‌های تک دیفرانسیل و دو دیفرانسیل نیز در دسترس خواهند بود.



منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

سود باورنکردنی بازیکنان تیم ملی از واردات خودرو / نگاهی به ماجرای اتومبیل گیت!