راه‌اندازی سامانه مدیریت اسکان مسافران نوروزی در یزد


راه‌اندازی سامانه مدیریت اسکان مسافران نوروزی در یزد

یزد- ایرنا- ستاد اجرایی خدمات سفر استان یزد با توجه به در پیش بودن سفرهای نوروزی و به منظور تسهیل و اطلاع رسانی از فرآیند اسکان و پاسخگویی به سئوالات گردشگران، اقدام به راه‌اندازی سامانه مدیریت اسکان و پاسخگویی به مسافران کرده است.

به گزارش روز شنبه روابط عمومی اداره‌کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی یزد، به همین منظور از مسافران نوروزی که قصد عزیمت به استان یزد را دارند خواسته شده از طریق تماس با سامانه تلفنی ۳۳۵۲۱ – ۰۳۵ از وضعیت اسکان و سایر موارد مرتبط با سفر به استان آگاهی یابند.

این مرکز به صورت شبانه روزی پاسخگوی مسافران نوروزی به استان در نوروز ۱۴۰۱ است.

یزد تا چند سال قبل در کنار استان‌های فارس و اصفهان به عنوان مثلث طلایی گردشگری ایران مقصد اول گردشگران خارجی و اروپایی بود به گونه‌ای که استقبال گردشگران خارجی از این شهر تا پنج برابر افزایش داشت و همین امر گردشگری را محور توسعه استان قرار داده شد.

این استان ۲ هزار و ۲۷۰ هکتار بافت تاریخی دارد و شهر یزد به عنوان نخستین شهر خشت خام و دومین شهر تاریخی جهان دارای بافت تاریخی ارزشمندی است.

یزد با عناوینی همچون شهر بادگیرها، شهر کار و کاریز و کاهگل، دارالعباده، دارالعلم و دارالعمل، حسینیه ایران، شهر دوچرخه‌ها، شیرینی، شهر قنات، قنوت و قناعت و شهر آتش و آفتاب شناخته می‌شود.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز


شیمیل ها چه افرادی هستند؟