مسافران تا حد امکان از محور زنجان _ طارم تردد کنند


مسافران تا حد امکان از محور زنجان _ طارم تردد کنند

رییس اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای طارم گفت: در محور تهم _ چورزق به صورت متناوب ریزش داریم و از مسافران تقاضا داریم تا حد امکان از محور سرخه دیزج به سه راهی بناب رفت و آمد کنند.

حمیدرضا نجفی در گفت‌وگو با ایسنا، درباره وضعیت محورهای مواصلاتی شهرستان طارم، اظهار کرد: از اول سال جدیو شاهد بارش برف و باران در شهرستان طارم هستیم و نیروهای راهداری شهرستان نیز در محورهای مواصلاتی شهرستان حضور دارند و مشکلات پیش آمده در محورها به دلیل ناآشنا بودن مسافران به مسیرها، نداشتن لاستیک و زنجیر چرخ است.

وی با بیان اینکه در محور تهم _ چورزق به‌صورت متناوب ریزش داریم و از مسافران تقاضا داریم تا حد امکان از محور "سرخه دیزج به سه راهی بناب" رفت و آمد کنند چون هم امکانات بیشتر است و هم ریزش وجود ندارد، افزود: اگر مسافران زنجیرچرخ به همراه داشته‌ باشند مشکل خاصی به وجود نمی‌آید. همچنین مشکلات رخ داده در محورها برای مسافران به دلیل عدم اطلاع از وضعیت راه و نداشتن وسایل ایمنی است.

این مسئول با بیان اینکه شب گذشته نیز شاهد بارش برف در محورهای شهرستان بودیم که عملیات تیغ زنی، یخ‌زدایی و نمک‌پاشی انجام شده و تردد برقرار است، تصریح کرد: شهرستان طارم سرد و گردنه‌ها سردتر است و امکان بارش وجود دارد و از مسافران و گردشگران عزیز تقاضا داریم زنجیر چرخ و وسایل گرمایشی همراه داشته باشند.

رییس اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای طارم با بیان اینکه در روز سیزده فروردین نیز گردشگران به روستای شیت سفر می‌کنند و به دلیل ریزش در محوره تهم _ چورزق امکان دارد آن محور را مسدود کنیم و به همین دلیل از مسافران تقاضا داریم از محور زنجان طارم (خانچایی) تردد کنند، خاطرنشان کرد: از مسافران محترم تقاضا داریم تا حد امکان از محور زنجان _ طارم ( خانچایی) تردد کنند و در صورت تردد در محورد تهم _ چورزق از پارک کردن ماشین در محل‌های ریزشی خودداری کنند.

انتهای پیام


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


قیمت سکه و طلا امروز چهارشنبه 19 اردیبهشت 1403 + جدول