کالاهای مورد نیاز مسافران ورودی به چهارمحال و بختیاری به میزان کافی تامین شد


کالاهای مورد نیاز مسافران ورودی به چهارمحال و بختیاری به میزان کافی تامین شد

شهرکرد- ایرنا- سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: کالاهای مورد نیاز مسافران ورودی به این استان به میزان کافی تامین شده است و مشکلی در این بخش نیست.

علی حیدری روز پنجشنبه در بازدید از پایگاه‌ها و ایستگاه‌های استقبال از مسافران نوروزی ورودی به چهارمحال و بختیاری در شهرستان فارسان تاکید کرد: هم‌اکنون هیچ مشکلی برای تامین کالاهای مورد نیاز مردم به‌ویژه گوشت قرمز، مُرغ، میوه و نان وجود ندارد.

وی افزود: در نقاط مختلف استان کشیک‌های اصناف برای خدمات‌رسانی به مسافران و گردشگران نوروزی مشخص و برقرار شده است.

حیدری تصریح کرد: تمامی دستگاه‌های اجرایی عضو ستاد اجرایی ساماندهی و ارتقای خدمات سفر چهارمحال و بختیاری کار خود را به‌خوبی انجام می‌دهند و عملکرد مطلوبی دارند.

وی یادآور شد: در این استان برای اسکان گردشگران نوروزی هیچ مشکلی وجود ندارد و خدمات قابل‌قبولی به مسافران ارائه می‌شود.

حیدری اظهار داشت: براساس بازرسی‌های میدانی مشاهده شرایط موجود، وضعیت خدمات‌رسانی به مسافران و گردشگران نوروزی ورودی به استان مطلوب ارزیابی می‌شود.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی چهارمحال و بختیاری نیز گفت: از ابتدای فعالیت ستاد اجرایی ساماندهی و ارتقای خدمات سفر استان تاکنون بیش از ۳۴۲ هزار دستگاه خودرو با یک میلیون و ۳۶۹ هزار سرنشین وارد این استان شده‌اند.

علیرضا جیلان تاکید کرد: از این تعداد تاکنون ۱۲ هزار و ۱۴۵ نفر در مراکز اقامتی دارای مجوز زیرمجموعه اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی و ستادهای اسکان استان اقامت داشته‌اند.

وی افزود: هم‌اکنون چهار هزار و ۳۰۰ تخت در هتل‌ها، هتل‌آپارتمان‌ها، خانه‌های مسافر، بوم‌گردی‌ها و سایر تاسیسات گردشگری زیرمجموعه اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان برای خدمات‌رسانی و اقامت مسافران و گردشگران نوروزی پیش‌بینی و آماده شده است.

به گزارش ایرنا، خدمات‌رسانی به مسافران و گردشگران نوروزی در قالب ستاد اجرایی ساماندهی و ارتقای خدمات سفر از ۲۵ اسفندماه ۱۴۰۰ تا ۱۵ فروردین‌ماه سال ۱۴۰۱ فعال است.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید


اقتصاد دانش‌بنیان راه نجات از اقتصاد نفتی کشور است