برپایی مراسم احیای نیمه شعبان تازه ترین کانون امام علی (ع) جیرفت


برپایی مراسم احیای نیمه شعبان تازه ترین کانون امام علی (ع) جیرفت

یونس میجانی گفت: به همت این کانون فرهنگی هنری هم زمان با نیمه شعبان مراسم احیا و شب زنده داری در مسجد امام علی (ع) برگزار شد.

«یونس میجانی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، با اشاره به تازه ترین فعالیت کانون امام علی (ع)، گفت: به همت این کانون فرهنگی هنری هم زمان با نیمه شعبان مراسم احیا و شب زنده داری در مسجد امام علی (ع) برگزار شد.
مدیر کانون فرهنگی هنری امام علی (ع) جیرفت در تشریح برنامه های احیای نیمه شعبان، بیان کرد: در این شب با فضیلت سوره مبارکه یس به نیت سلامتی و تعجیل در فرج امام زمان (عج) تلاوت شد.
وی ابراز کرد: سپس ویژه برنامه های این مراسم معنوی با قرائت ادعیه زیارت عاشورا و کمیل ادامه یافت.
میجانی ادامه داد: ختم صلوات نیز با حضور بچه مسجدی های کانون و نمازگزاران برگزار شده و مناجات شعبانیه نیز توسط امام جماعت مسجد قرائت شد.
مدیر کانون فرهنگی هنری امام علی (ع) جیرفت اظهار کرد: اعمال وارده مخصوص این شب پر فضیلت انجام شده و سپس امام جماعت مسجد درباره ظهور و انتظار سخنرانی کردند.
وی عنوان کرد: با همکاری و مشارکت هیئت امنای مسجد و اعضای کانون فرهنگی هنری امام علی (ع)، سحری در بین نمازگزاران توزیع شد.
میجانی یادآور شد: علاوه بر این نیز هم زمان با سالروز میلاد امام زمان (عج) موکب راه اندازی شد.
مدیر کانون فرهنگی هنری امام علی (ع) در خاتمه توزیع بسته های نذری و پشت نویسی ماشین ها را از دیگر فعالیت های کانون در بزرگداشت نیمه شعبان برشمرد.
پایان پیام/586

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پخش زنده بسکتبال فینیکس - مینسوتا 10 اردیبهشت 1403