جشن منتظران ظهور در مسجد امام حسن عسکری (ع)جیرفت برگزار شد


جشن منتظران ظهور در مسجد امام حسن عسکری (ع)جیرفت برگزار شد

حجت الاسلام محمدتقی سعیدی گفت: یکی از برنامه های کانون شهید ابراهیم هادی، بزرگداشت مناسبت های ملی و مذهبی است و در همین راستا به مناسبت نیمه شعبان جشن منتظران ظهور را برگزار کرد.

حجت الاسلام «محمدتقی سعیدی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، گفت: یکی از برنامه های کانون شهید ابراهیم هادی، بزرگداشت مناسبت های ملی و مذهبی است.
امام جماعت مسجد امام حسن عسکری (ع) جیرفت افزود: در همین راستا به مناسبت نیمه شعبان جشن منتظران ظهور را برگزار کرد.
وی با اشاره به این که جشن نیمه شعبان همراه با برنامه های شاد و متنوع برگزار شد، ابراز کرد: این جشن با حضور بچه مسجدی های کانون و نمازگزاران برگزار شده و سخنرانی و مولودی خوانی بخشی از برنامه های آن بود.
حجت الاسلام سعیدی بیان کرد: بخشی دیگر از برنامه های جشن نیمه شعبان به تجلیل از ممتازین دوره های آموزشی کانون اختصاص داده شده و در این راستا از ممتازین اردوی راهیان حاج قاسم و یار محبوب با اهدای کارت بلیط به مقصد یزد، چهارمحال و بختیاری و اصفهان تجلیل شد.
امام جماعت مسجد امام حسن عسکری (ع) جیرفت ادامه داد: همچنین به برگزیدگان مسابقات فوتسال طرح یار محبوب و شهید ابراهیم هادی جوایزی اهدا شد.
وی اظهار کرد: علاوه بر این از ۱۴ نفر از نفرات برتر شرکت کننده در جشن تکلیف با اهدای جوایزی تجلیل شد.
حجت الاسلام سعیدی اضافه کرد: یکی دیگر از برنامه های مناسبتی نیمه شعبان، افتتاح هیئت حضرت حسن ابن العلی العسکری (ع) کانون فرهنگی هنری شهید ابراهیم هادی بود.
امام جماعت مسجد امام حسن عسکری (ع) جیرفت در تشریح برنامه های این هیئت، عنوان کرد: هیئت هفته ای ۲ جلسه برگزار می کند و بچه مسجدی ها در قالب این هیئت، با معارف دینی و اهل بیت (ع) بیشتر آشنا شده و سبک زندگی اسلامی را فرا می گیرند.
وی تاکید کرد: شرکت در این جلسات موجب افزایش شور و شعور حسینی در نوجوانان مسجدی می شود.
حجت الاسلام سعیدی ادامه داد: همچنین برای بچه های مسجدی کانون، ۱۴ رشته ورزشی و پیاده روی های مهدوی در نظر گرفته شده است.
امام جماعت مسجد امام حسن عسکری (ع) جیرفت در خاتمه عنوان کرد: علاوه بر این دوره مهارت افزایی با هدف کارآفرینی و اشتغال زایی برای بچه مسجدی ها در نظر گرفته شده است.
وی در خاتمه عنوان کرد: به نفرات برتر شرکت کننده در طرح و برنامه های کانون فرهنگی هنری شهید ابراهیم هادی و قرارگاه منتظران ظهور امام مهدی (عج)، هدایایی همچون کارت بلیط سفرهای برون استانی و سفر کربلای معلی اعطا می شود.
پایان پیام/586

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


چهره واقعی اوس غلام ”نون خ” با استایلی شیک و امروزی رو دیده بودین ؟!