تکمیل برج هنر ایلام سرعت می‌گیرد


معاون سیاسی استاندار ایلام گفت:در سال جدید باید اعتبارات لازم برای  پروژه...
معاون سیاسی استاندار ایلام گفت:در سال جدید باید اعتبارات لازم برای پروژه مهم برج هنر اختصاص یابد.

«محمدسبحان حسنی» در بازدید از پروژه‌ی برج هنر شهر ایلام با عنوان این مطلب که تکمیل برج هنر شهر ایلام به عنوان یک پروژه فرهنگی مهم ترین مطالبه مردم است، گفت: در سال جدید باید اعتبارات لازم برای این پروژه مهم اختصاص یابد.

وی گفت: فرهنگ دوستان و هنر دوستان انتظار دارند که این پروژه در اسرع وقت به بهره برداری برسد و این اهمیت تکمیل این پروژه را دو چندان کرده است.

وی افزود: بازدید امروز با حضور رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان، نشان از اهمیت تکمیل این پروژه مهم و با اهمیت است.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار ایلام با اشاره به این مهم که تکمیل پروژه مذکور، به طور قطع از آسیب های اجتماعی می کاهد و شور و نشاط اجتماعی ایجاد می کند، ادامه داد: با توجه به پیگیری انجام شده، انشاءالله امسال اعتبارات بیشتری از محل اعتبارات استانی و ملی برای تکمیل این پروژه اختصاص می‌یابد.

حسنی اضافه کرد: با توجه به مسئولیت های اجتماعی و فرهنگی، همه ما وظیفه داریم با همه توان برای تکمیل این پروژه مهم فرهنگی و هنری اهتمام جدی داشته باشیم.

محمدعلی قاسمی، رییس حوزه هنری ایلام نیز در این بازدید اظهار کرد: ایلام یکی از استان‌های محروم از نظر زیرساخت‌های فرهنگی و هنری است و این پروژه در سال ۱۳۹۵ بنابر ضرورت ایجاد و احداث زیرساخت‌های فرهنگی و هنری کلنگ‌زنی شد.
وی گفت: این برج هنر دارای سالن نمایش فیلم، پاتوق کتاب، کتابخانه، کارگاه‌های آموزشی و فضای فرهنگی خواهد بود و امیدواریم با تلاش دولت به زودی میزبان جوانان و نوجوانان و خانواده‌های آنان در راستای آموزش و انجام فعالیت‌های هنری شود.
رییس حوزه هنری ایلام تصریح کرد: برج هنر اسلامی در ۵ طبقه و در زمینی به مساحت ۱۷۰۰ متر مربع و زیربنای ۵۷۰۰ متر ساخته می‌شود و دارای سالن اجتماعات به ظرفیت ۵۰۰ نفر و سالن نمایش به ظرفیت ۲۵۰ نفر خواهد بود.
وی تاکید کرد:امیدواریم از محل افزایش ۸۰۰میلیاردی بودجه‌ی استان که با تلاش نمایندگان و استاندار ایلام محقق شده است شاهد اختصاص اعتبار برج هنر اسلامی و تکمیل این باشیم.
پروژه‌ی برج هنر اسلامی ایلام در مجموع دارای ۴۰درصد پیشرفت فیزیکی است.

انتهای پیام

روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته