شهردار جدید سومار معرفی شد


شهردار جدید سومار معرفی شد

قصرشیرین- ایرنا- علی فرامرزی به عنوان شهردار جدید سومار از توابع شهرستان قصرشیرین روز یکشنبه با حضور مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری کرمانشاه و جمعی از مسوولان محلی معرفی شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، مدیر کل دفتر امور شهری و شهرداری‌های استان کرمانشاه در این مراسم با اشاره به قابلیت ها و شرایط ویژه شهر سومار به نقش مدیریت نوین و پایدار شهری در فرآیند توسعه مشارکت محور گفت: شهردار جدید با تعامل و هم افزایی موثر می تواند زمینه مشارکت و همکاری متقابل مردم و مسوولان محلی را برای اداره مطلوب شهر فراهم کند.

سلیم ساسانی افزود: شهردار جدید با توجه به شناخت و آگاهی لازم از ظرفیت ها، مشکلات و فرصت های موجود، باید تحول مناسبی در مدیریت شهری ایجاد کند و انتظار داریم مردم نیز در اداره شهر همکاری لازم را داشته باشند به گونه ای که زمینه مهاجرت معکوس به سومار فراهم شود.

مدیر کل دفتر امور شهری و شهرداری های استانداری کرمانشاه با تأکید بر لزوم بهره گیری از ظرفیت ها و برنامه ریزی دقیق برای تحقق اهداف پیش بینی شده در حوزه مدیریت شهری گفت: امروز باید در مسیر اصلاح فرآیندها و روش های اداری به منظور تسریع و تسهیل در ارایه خدمات حرکت کنیم که بخشی از استراتژی توسعه شهری است.

ساسانی، لزوم توجه به قانون گرایی، اشاعه فرهنگ مسوولیت پذیری و پاسخگویی مطلوب به خواسته های شهروندان را خاطرنشان ساخت و اظهار داشت: انضباط دقیق مالی و اداری و شناسایی منابع پایدار شهری و حرکت در مسیر کاهش هزینه های اداره شهر از دیگر اولویت های کاری است که شهردار جدید باید به آن توجه داشت باشد.

وی ایجاد مشوق ها و جذابیت های لازم را برای بازگشت مردم به سومار امری ضروری دانست و گفت: تهیه برنامه اجرایی در تعامل با مسوولان، معتمدین و اقشار مختلف به منظور تقویت مدیریت شهری و تحقق این مهم بسیار ضروری است.

مدیر کل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری کرمانشاه در ادامه این جلسه تاکید کرد: شهرداری ها با تدوین برنامه های منسجم برای جلب اعتماد مردم و افزایش مشارکت مردم در اداره امورشهری تلاش کنند.

در پایان از زحمات احسان مهدوی شهردار سابق قدردانی و علی فرامرزی به عنوان شهردار جدید معرفی شد.

بخش سومار در فاصله ۹۰ کیلومتری شهر قصرشیرین واقع شده است و با عراق ۸۶ کیلومتر مرز دارد. این بخش دارای ۲ شهر سومار و نفت شهر و ۱۳ روستا است.

قصرشیرین در غرب استان کرمانشاه بیش از ۱۸۶ کیلومتر مرز با عراق دارد که در امتداد این مرز طولانی، ۲ مرز رسمی و فعال پرویزخان و خسروی فعال است که پرویزخان با اقلیم کردستان عراق و خسروی با حکومت مرکزی عراق هم مرز است.

قصرشیرین در غرب استان کرمانشاه بیش از ۲۷ هزار نفر جمعیت دارد.

استان کرمانشاه در مجموع با ۲ میلیون نفر جمعیت ۳۷۱ کیلومتر مرز با کشور عراق دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کرمانشاه

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی