بیش از 18 هزار مسافر نوروزی از خدمات بشر دوستانه هلال احمر در کردستان بهره مند شدند


بیش از 18 هزار مسافر نوروزی از خدمات بشر دوستانه هلال احمر در کردستان بهره مند شدند

مدیرعامل جمعیت هلال احمر کردستان از مراجعه بیش از 18 هزار مسافر به پست های نوروزی هلال احمر در سراسر استان خبر داد.

دکتر پیام جلالی در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: در بیست و دومین دوره طرح ملی خدمات بشردوستانه به مسافرین نوروزی، ۱۰ پست ثابت و سیار نوروزی فعال بوده که از آغاز اجرای طرح، از ۲۵ اسفند ماه سال گذشته الی ۷ فروردین ماه سال جاری، به بیش از ۱۸ هزار نفر مسافر خدمات بشردوستانه ارائه شد.

وی افزود: در طرح نوروزی خدمات بشردوستانه هلال احمر کردستان، اعضای جوانان به خدماتی همچون آموزش کمک های اولیه، آموزش پیشگیری از کرونا، راهنمایی مسافرین نوروزی، فضای دوستدار کودک، ایستگاه سلامت و.... پرداخته و مورد استقبال قرار گرفت.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کردستان بیان داشت: در این طرح با مشارکت بیش از ۵۰۰نفر/روز از اعضای جوانان، بیش از ۱۸ هزار نفر با نقاط ایمن و اماکن فرهنگی، سیاحتی، تفریحی و غیره توسط اعضای جوانان مستقر در پست راهنمایی شده و ۶۰۴ نفر با آموزش کمک های اولیه آشنا شدند.

جلالی افزود: در پست های نوروزی، با اجرای پویش بهرفت بیش از ۳۵۰۰ نفر با امضای میثاق نامه به پویش بهرفت( بهبود رفتارهای ترافیکی) پیوستند و تاکنون تعداد ۱۱۵۶۸ از اقلام فرهنگی شامل بروشور، نقشه و... در بین مسافرین توزیع شده است.

وی در پایان عنوان کرد: جمعا در طی ۱۰ روز اول طرح نوروزی توسط جوانان جمعیت هلال احمر استان کردستان به بیش از ۱۸ هزار مسافر نوروزی در سطح استان ارائه خدمات شد.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کردستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


رخ ماه