28 مصدوم حاصل حوادث رانندگی در خوزستان


28 مصدوم حاصل حوادث رانندگی در خوزستان

اهواز - ایرنا - مدیر روابط عمومی اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی اهواز گفت: در هشتمین روز تعطیلات نوروزی 28 نفر در حوادث جاده های خوزستان مصدوم شدند.

به گزارش دوشنبه ایرنا به نقل از روابط عمومی این مرکز عارف شرهانی بیان کرد: در حادثه واژگونی یک دستگاه خودروی پراید در منطقه الهایی روستای کعب عمیر ۶ نفر مصدوم شدندو به بیمارستان گلستان اهواز منتقل شدند.

وی افزود: برخورد خودروی ساینا با پراید در ساعت ۱۱:۵۰ دقیقه در ۱۰ کیلومتری ایذه به پیون چهار نفر مصدوم بر جا گذاشت که به بیمارستان شهدای ایذه منتقل شدند.

شرهانی ادامه داد: در تصادف خودروهای پژو پارس با نیسان بار در محور جایزان - جولکی سه نفر مصدوم شدند که یک مصدوم توسط کد جایزان به بیمارستان شهید زاده بهبهان و مصدوم دوم توسط کد آب باران آغاجاری منتقل شد و برای مصدوم سوم درمان سرپایی صورت گرفت.

مدیر روابط عمومی اورژانس ۱۱۵ خوزستان گفت: بر اثر برخورد خودروهای پراید با سمند در حمیدیه خسرج بعد از روستای حلاف پنج نفر مصدوم و به بیمارستان گلستان اهواز اعزام شدند.
وی گفت: در حادثه ای دیگر برخورد خودروهای سمند با پراید در ایذه ۱۰ نفر مصدوم بر جا گذاشت و توسط ۲ دستگاه آمبولانس به بیمارستان شهدای ایذه انتقال یافتند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خوزستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


16 شعر در مورد معلم کلاس اول؛ اشعاری زیبا و خواندنی