توزیع کتاب های محیط زیستی و فرهنگی شهروندی و اخبار کوتاه کیش


توزیع کتاب های محیط زیستی و فرهنگی شهروندی و اخبار کوتاه کیش

کیش - ایرنا - کتاب های محیط زیستی و فرهنگ شهروندی بین مسافران نوروزی، افزایش 47 درصدی مصرف بنزین و اعلام هشدار کلاهبرداری با ایران چک های جعلی از جمله اخبار کوتاه جزیره کیش است.

به گزارش روز سه شنبه ایرنا، محسن نظرپور سرپرست شرکت عمران، آب و خدمات در بازدید از کمپ مصلی ضمن گفت و گو با گردشگران، به کودکان مجموعه پنج جلدی فرهنگ کیشوندی را هدیه داد.

این مجموعه شامل کتاب هایی با موضوع حفاظت از محیط زیست، فرهنگ ترافیک شهری، تفکیک پسماند، ایمنی و آتش نشانی وفرهنگ آپارتمان نشینی و مجله گلهای کیش با موضوعات متنوعی مانند معرفی مشاغل، تفکیک پسماند و جاذبه های گردشگری کیش است.

تا هشتم فروردین امسال بیش از ۱۷ هزار گردشگر در کمپ های اسکان جزیره کیش اقامت کردند.

کلاهبرداری با ایران چک‌های جعلی

مدیرعامل جامعه بازاریان و بازرگانان کیش گفت: افزود: براساس اطلاعیه‌های صادر شده یکی از ترفندها در پرداخت وجوه، پرداخت به‌صورت بخشی نقد و بخشی از دستگاه کارتخوان انجام است که لابه لای پرداخت‌های نقدی ایران چک‌های جعلی استفاده می‌شود.

رحمان سادات نجفی افزود: بازاریان در صورت دریافت وجوه نقد از خریداران به شکل ایران چک دقت لازم را انجام دهند تا در دام برخی از افراد سودجو و کلاهبردار قرار نگیرند.

وی از کسبه و بازاریان جزیره کیشخواست، برای معاملات و فروش اجناس به مشتریان از دستگاه‌های کارتخوان استفاده کنند.

مصرف بیش از یک میلیون لیتر بنزین

رییس روابط عمومی شرکت پخش فرآورده‌های نفتی هرمزگان گفت: دربازه زمانی اول تا هشتم فروردین امسال ساکنان و گردشگران جزیره کیش یک میلیون و ۴۰۰ هزار لیتر بنزین مصرف کردند

حامد ملازاده صادقیون افزود: امسال میزان مصرف بنزین در این جزیره ۴۷ درصد و میزان استفاده از نفت گاز نیز ۴۰ درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش دارد.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز


تصاویر | سریع‌ترین 0 تا 100 خودروهای زمین