استقبال از ملی پوش قایقرانی هرمزگان در فرودگاه بین المللی بندرعباس


استقبال از ملی پوش قایقرانی هرمزگان در فرودگاه بین المللی بندرعباس

بندرعباس- ایرنا- هدیه کاظمی پس از کسب 2مدال طلا و2مدال نقره درمسابقه قهرمانی قایقرانی آبهای آرام آسیا با استقبال گرم مردم ومسوولان وارد فرودگاه بین المللی بندرعباس شد.

به گزارش چهارشنبه ایرنا،در مراسم استقبال از هدیه کاظمی مظفر مهری خادمی نسب سرپرست اداره کل ورزش وجوانان استان هرمزگان، نرگس منتظری تختی مدیرکل امور زنان و خانواده استانداری هرمزگان ، شیبانی و مرادی معاونان اداره کل ورزش ، رضایی سرپرست هیات قایقرانی و پاسلار نایب رییس هیات قایقرانی وشماری از ورزشکاران این رشته حضور داشتند.
سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان هرمزگان درآیین استقبال از هدیه کاظمی در فرودگاه بین المللی بندرعباس گفت: کاظمی با کسب این موفقیت دل مردم ایران واستان هرمزگان را در نخستین روزهای سال ۱۴۰۱ شاد کرد.
مهری خادمی نسب ضمن تبریک این موفقیت بزرگ به جامعه ورزش استان اظهارداشت: همه مجموعه استان و کشور در کسب موفقیت هدیه کاظمی سهیم بودندبه ویژه خانواده این قهرمان که ازاین بانوی شجاع و با غیرت حمایت کردند و سختی های این ورزش را به جان خریدند.

وی ادامه داد: به منظور آمادگی هرچه بیشتر ملی پوشان هرمزگانی که به مسابقه بین المللی و بازی های آسیایی اعزام می شوند، کمیته ای در اداره کل ورزش تشکیل شده تا نیازها وخواسته های این ورزشکاران دراین کمیته مورد بررسی قرار گیرد.

قهرمان قایقرانی آسیا هم گفت:کسب مدال در مسابقه قهرمانی آسیادر تایلند برای شروع مسیر موفقیت برای بازی های آسیایی چین و المپیک پاریس است.

هدیه کاظمی افزود:موفقیت تیم ملی قایقرانی آب های آرام در پاتایا تایلند نشانه پیشرفت تیم ملی است.

وی دررابطه با حضورمربی برزیلی در تیم ملی گفت: حضور پدروسنا تلاش برای عرض اندام کشورمان در سطح جهان است و از روزی که این مربی برزیلی به ایران آمده به دنبال اصلاح تکنیک قایقرانان ملی پوش است که کار آسانی نیست.

هدیه کاظمی در رقابت های قهرمانی قایقرانی آب های آرام آسیا در پاتایا تایلند موفق شد یک مدال طلا و یک نقره در ماده ۵۰۰ مترکایاک یک نفره و ۲نفره و یک مدال طلا و نقره در ماده ۲۰۰کایاک یک نفره و ۲نفره کسب کند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه هرمزگان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اولین تصاویر از دو تروریستی که در حمله پهپادی نیروهای امنیتی ایران به هلاکت رسیدند